|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۲۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
همچنین از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه تا ۲ بامداد روز چهارشنبه تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ سه شنبه تا ۲ بامداد چهارشنبه از کرج به مرزن‌آباد، یکطرفه خواهد بود.
 وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حد فاصل روزهای سه شنبه ۳۰ مرداد تا یکشنبه ۴ شهریور را اعلام کرد.

 بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه تا ۶ صبح روز یکشنبه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه – تهران- سمنان- مشهد ممنوع خواهد بود.

همچنین از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه تا ۲ بامداد روز چهارشنبه تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ سه شنبه تا ۲ بامداد چهارشنبه از کرج به مرزن‌آباد، یکطرفه خواهد بود.

در مسیر برگشت نیز از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه تردد از کرج به مرزن‌آباد ممنوع است و ساعت ۱۵ روز جمعه تا ۲ بامداد شنبه از مرزن‌آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

در جاده هراز نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ۱۴ روز جمعه تا ۲ بامداد شنبه از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه خواهد بود.

تردد وسایل نقلیه سنگین در چالوس ممنوع است و در هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و همچنین از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ۱۲ روز شنبه اجازه تردد در هراز ندارند.

در فیروزکوه نیز تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در روزهای چهارشنبه و جمعه از ساعت ۸ تا ۲۴ اجازه تردد نخواهند داشت.

همچنین محدودیت‌هایی برای تردد خودروهای سنگین در محور قدیم رشت- قزوین و محور آستارا – اردبیل وجود خواهد داشت.

آمارهای وزارت راه نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته میزان تردد در جاده‌های کشور ۲.۵ درصد کاهش یافته و آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۵۰ هزار تردد پرترافیک ترین جاده ایران محسوب می‌شود.

چهار محور رامیان- شاهرود، شمشک- دیزین، دیوی- خلخال و ایلام- اسلام‌آباد غرب به دلیل مداخلات جوی در روزهای پیش رو امکان تردد وسایل نقلیه را نخواهند داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین