|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۲۲۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
همانگونه که همکاران آگاه هستند این موضع و نظر از مدتها پیش پیدا و ابراز شده است اما به احترام توصیه بسیاری از بزرگان اصلاحات و از جمله رئیس شورای شهر اعلام رسمی این موضع را تا امروز که در آستانه دومین سال فعالیت شورای پنجم و انتخابات هیئت رئیسه قرار داریم به تاخیر انداختم.
 سخنگوی شورای شهر اصفهان روز یکشنبه در جلسه علنی این شورا از سمت خود به عنوان سخنگو اعلام کناره گیری کرد.

 مهدی مقدری در چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: همان گونه که آگاه هستید مردم شریف و فهمیده اصفهان در انتخابات سال گذشته شورای شهر براساس برنامه های فهرست شهر امید با رای بی سابقه نسبت به ادوار گذشته به این فهرست اعتماد کرده و کلید اداره شهر خود را به ما سپرد.

وی گفت: بدیهی ترین نکته در هر انتخابات این است که از سویی مردم از منتخبان و موکلان خود انتظار دارند که به برنامه ها و وعده های اعلام شده جامه عمل بپوشانند و از سویی دیگر وظیفه اخلاقی و قانونی نمایندگان این است که تمام تلاش و توان خود را برای تحق آن وعده ها به کار بگیرند و در این راستا کوتاهی نکنند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان افزود: تاسف اینجا است که برخی از جریان های مسئول و قدرتمند که نیازی به نام بردن از آن ها نیست و همگی آنها را می شناسیم و می شناسید برای خود وظیفه ای جز مقابله با خواست مردم و نا امید کردن آنها نمی بینند و برخلاف ادعاهای دروغین خود به عنوان دفاع از شرع و ارزشها از هیچ وسیله نامشروع و غیراخلاقی برای رسیدن به این هدف خودداری نمی کنند.

سخنگوی شورای شهر اصفهان اضافه کرد: در صحنه برخورد با شورای اسلامی شهر اصفهان چندیست که با شکستن همه مرزهای قانونی، شرعی، اخلاقی و عرفی کار از نقد و ارزیابی ولو منصفانه گذشته و هر وسیله ای برای رسیدن به اهداف خاص مباح شمرده شده است و حتی افرادی نادان و هتاک به خود اجازه دادند با سوء استفاده از تریبون های محترم جمعی از بچه مسلمانان خالصی را که در سنگر شورا به خدمتگذاری مشغول هستند از جرگه مسلمانی خارج بدانند.

وی گفت: بدین سان می رود که کار از روال کلی و مشروع خارج شود و در نتیجه فضایی ناسالم و شبهه پدید آید که فوری ترین اثر آن دلزدگی و ناامیدی مردم شریف باشد، مجموعه شرایط چنان بوده و هست که مرا در موقعیتی قرار می دهد که از ادامه خدمت در سمت عضویت در هیئت رئیسه شورای شهر و سخنگویی شورا عذرخواهی و کناره گیری خود را اعلام میدارم.

مقدری گفت: همانگونه که همکاران آگاه هستند این موضع و نظر از مدتها پیش پیدا و ابراز شده است اما به احترام توصیه بسیاری از بزرگان اصلاحات و از جمله رئیس شورای شهر اعلام رسمی این موضع را تا امروز که در آستانه دومین سال فعالیت شورای پنجم و انتخابات هیئت رئیسه قرار داریم به تاخیر انداختم.

مقدری افزود: ترجیح می دهم که بدون دغدغه مسئولیت سخنگویی، با آزادی و اختیار بیشتر وظیفه قانونی خود را به عنوان عضو شورای شهر در دفاع از مصالح موکلان و برنامه های شهر امید، طوری که آن را می شناسم در موقعیتی تازه و به صورتی دیگرانجام وظیفه کنم.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین