|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۲۲۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۰
تیم پرسپولیس تهران عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف امید پرسپولیس رفت که با پیروزی 4 گله تیم بزرگسالان خاتمه یافت.
تیم پرسپولیس تهران عصر امروز در دیداری دوستانه به مصاف امید پرسپولیس رفت که با پیروزی 4 گله تیم بزرگسالان خاتمه یافت.

برانکو در این بازی بازیکنانی را استفاده کرد که در مقابل نفت مسجد سلیمان در ترکیب اصلی نبودند. رادوشویچ کاپیتان و گلر قرمزها بود اما دیگر بازیکنان اغلب در پست تخصصی حضور نداشتند.

مهدی شریفی، گادوین منشا، سعید کریمی و آدام همتی بازیکنانی بودند که پست تخصصی شان مهاجم نوک است اما در این دیدار دوستانه برخی از آن ها در نقطه دیگری از زمین به میدان رفتند. آدام همتی مدافع راست بازی کرد و سعید کریمی و مهدی شریفی هم دائم در بین هافبک هجومی و مهاجم تغییر پست می دادند.

همچنین حمیدرضا طاهرخانی مهره جوان برانکو نیز پتانسیل بازی در خط حمله را دارد و در تیم های پایه به عنوان مهاجم بازی می کرد. او در مقابل امید پرسپولیس 2 گل زد و گل های دیگر را هم منشا و شریفی زدند.

ایستاده از راست: سعید حسین پور (هافبک مرکزی)، بوژیدار رادوشویچ (دروازه بان)، احسان علوان زاده (هافبک چپ)، احسان حسینی ( دفاع مرکزی)، شایان مصلح (دفاع چپ)، سعید کریمی (مهاجم نوک)
نشسته از راست: حمیدرضا طاهرخانی (هافبک هجومی) احمد بهاروندی (دفاع چپ)، مهدی شریفی (مهاجم نوک)، گادوین منشا (مهاجم نوک)، آدام همتی (مهاجم نوک)
البته این ها پست های تخصصی سرخ ها هستند و آن ها در دیدار دوستانه با تغییر پست مواجه شده بودند و به طور مثال سعید حسین پور هافبک دفاعی بازی کرد و زوج دفاع میانی هم مصلح و حسینی بودند.

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین