|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۲۲۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰
یکی از اعضای اسکار از جایزه جدید آکادمی با عنوان بخش «فیلم مردمی» دفاع کرد و آن را جایزه‌ای برای سرگرم کردن مردم دانست.
 آلبرت برگر نماینده شاخه تهیه‌کنندگان هیأت دست‌اندرکاران در سازمان فیلم از جایزه جدید اسکار با عنوان بخش «فیلم مردمی» دفاع کرد و آن را جایزه‌ای برای سرگرم کردن مردم دانست.

زمانیکه هفته گذشته آکادمی علوم و هنر اسکار تعدادی از تغییرات اسکار از جمله جایزه «اسکار پاپیولار» یا مردمی را اعلام کرد منجر به پاسخ و وکنش سریع بسیاری از دست‌اندرکاران صنعت سرگرمی شد.

بسیاری این سوال برایشان مطرح شده که با اضافه شدن این بخش چه فیلم‌هایی با چه معیارهایی برای این بخش ارزیابی و انتخاب می‌شوند.

آلبرت برگر نماینده بخش تهیه‌کنندگان در هیات نمایندگان اسکار می‌گوید: این بخشی در حال تکامل است و به مرور اصلاح و بهبود می‌یابد.

این بخش همه‌اش بحث مردمی بودن نیست و بیشتر به فیلمی اختصاص می‌یابد که در بحث سرگرمی دارای عالی‌ترین کیفیت و خصوصیات باشد. مردمی بودن معیار اصلی نیست و بیشترین معیار در این بخش تعالی فیلم‌های مرتبط با مردم است.

هرچند می‌دانم برای خیلی‌ها هنوز مشخص نیست که روند انتخاب این بخش جدید به چه شکل خواهد بود لیکن طی روند برگزاری و انتخاب فیلم‌های برتر این بخش، کم‌کم همه با معیارها آشنا شده و آن را به عنوان بخشی قابل قبول و منطقی پذیرش خواهند کرد.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین