|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۲۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
برانکو گفت: بدون شک می‌توان الدحیل را حتی بهترین تیم آسیا دانست و همیشه می‌گویم که کارمان مقابل الدحیل سخت خواهد بود.
 برانکو گفت: بدون شک می‌توان الدحیل را حتی بهترین تیم آسیا دانست و همیشه می‌گویم که کارمان مقابل الدحیل سخت خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر پرسپولیس گفت: لیگ برای ما ماراتن است، سال گذشته هم هفته چهارم با سیاه‌جامگان بازی و مساوی کردیم. از بازیکنان انتقادی ندارم، فقط در بعضی از صحنه‌ها آرامش نداشتند ولی حداکثر تلاش‌شان را کردند و نمی‌توانم ایرادی از آنها بگیرم. فقط ناراحتی‌‌ام از این است که نبردیم و به خاطر هواداران زیادی که آمدند و حمایت کردند، ناراحت هستم. همچنان ادامه می‌دهیم، هنوز مسابقه‌ای را نباخته‌ایم، گل نخورده‌ایم. سپاهان 8-7 تا بازیکن گرفته، استقلال 20 بازیکن گرفته ولی ما 4-3 بازیکن هم از دست دادیم.

وی ادامه داد: همین بازی با تیم امیدمان برای نشان دادن توانایی بازیکنان جوان‌مان است، البته آنها هم در موقعیت‌های خاص فرصت بازی پیدا خواهند کرد.
برانکو در مورد بازی دفاعی تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس و راهکار او برای مقابله با این نوع تیم‌ها، عنوان کرد: همه تیم‌های دنیا وقتی حریفی بسته مقابل‌شان بازی می‌کند، راه‌حل سختی می‌توانند پیدا کنند. این را در جام جهانی هم می‌توانستید ببینید. در اینجا شانس‌های نیم‌بند گلزنی مهم می‌شود و باز هم می‌گویم که تنها راه‌حل ما کار، کار و کار است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با الدحیل قطر گفت: من چند ماه است که می‌گویم الدحیل تیم خوبی دارد و 8 گل به العین زده، تیمی که سال گذشته در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود. من گفتم که بدون شک می‌توان الدحیل را حتی بهترین تیم آسیا دانست و همیشه می‌گویم که کارمان مقابل الدحیل سخت خواهد بود.
وی درباره تغییر تاکتیکی پرسپولیس و اینکه آیا بهتر نیست در بازی با تیمی مثل نفت مسجدسلیمان که دفاعی بازی می‌کندة تیمش را با یک هافبک دفاعی ارنج کند، گفت: ما هر دو روش را بازی کرده‌ایم و در هر دو روش موفق بودیم و براساس موقعیت‌مان روش بازی‌مان را انتخاب می‌کنیم.
برانکو درباره استفاده از بازیکنان تیم امید در تیم بزرگسال پرسپولیس عنوان کرد: در زمان تعطیلات لیگ برای اردوی تیم ملی، چند بازیکن از تیم امید می‌گیریم و برای همین هم چنین بازی‌هایی انجام می‌دهیم تا شرایط بازیکنان تیم امید را ببینیم.
وی درباره شرایط جذب ایمن حسین بازیکن عراقی تصریح کرد: آرام، آرام. عجله نکنید.
سرمربی پرسپولیس درباره خشونت روی سکوها و فضای متشنجی که در بازی با نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه گفت: نمی‌دانم در این زمینه ارگان‌های تصمیم گیرنده بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین