|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۰
کد خبر: ۲۲۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
به گفته معاون خدمات پس از فروش این شرکت، افزایش رضایت مشتریان، به عنوان اولین هدف شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، تعریف شده و پیشرفت شرکت ایساکو با افزایش این امتیاز صحه‌گذاری می‌شود.
 شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دوره‌های نوین آموزشی «مشتری مداری» را برای مدیران نمایندگی‌های مجاز برگزار می‌کند.     

به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومی ایساکو، این دوره‌ها با هدف شناسایی نیازهای جدید مشتریان از خدمات پس از فروش در کنار سایر اقدامات این شرکت برگزار می‌شود. در این برنامه با الگو قرار دادن شرکت‌های موفق بین‌المللی، داخلی و نمایندگی‌های دارای رتبه یک در شاخص رضایت مشتری، نقاط قوت آن‌ها برای سایر نمایندگی‌ها تشریح و مزایای افزایش امتیاز این شاخص تبیین می‌شود.

به گفته معاون خدمات پس از فروش این شرکت، افزایش رضایت مشتریان، به عنوان اولین هدف شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو، تعریف شده و پیشرفت شرکت ایساکو با افزایش این امتیاز صحه‌گذاری می‌شود.

شهریار سلطانی در این‌باره افزود: سرفصل‌های این دورها، شامل آشنايي با روش اجراي رضايت‌سنجي از مشتريان و كليه طرح‌هاي ارتقاء نمایندگی، بررسي عوامل تاثيرگذار بر رضايت مشتريان، تحليل اطلاعات نظرسنجي‌های صورت گرفته از مشتریان، شناخت کامل از نحوه اجرا و تأثیر پیگیری مشتری پس از خروج از نمایندگی، اطلاع‌رسانی آخرین تغییرات در اجرای فرآیند نظرسنجی و روش‌های مشتری مداری است.

وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره‌ها برای تمام نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو برگزار خواهد شد.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین