|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۲۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری نخستین بازی تیمش فصل جدید لالیگا، رئال و تیم ملی اسپانیا را مقایسه کرد.
 سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری نخستین بازی تیمش فصل جدید لالیگا، رئال و تیم ملی اسپانیا را مقایسه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید بامداد دوشنبه در هفته نخست لالیگا به مصاف ختافه می‌رود. یولن لوپتگی در نشست خبری پیش از بازی گفت: دوست دارم شاهد مادریدی باشم که به آن باور داریم و با اعتماد به شرایطمان به حریفان احترام بگذاریم. با این حال می‌خواهیم بازی را به نمایش بگذاریم که به آن باور داریم.

سرمربی اسپانیایی درباره بهتر بودن تیم ملی یا رئال مادرید اظهار کرد: این حرف مانند مقایسه گوجه فرنگی با کلوچه است. آنها کاملا متفاوت و هر دو فوق العاده هستند. بازیکنان مستعد کافی برای داشتن یک تیم بزرگ در اختیار داریم و باید دید چگونه پیش می‌رویم.

او در مورد امضای قرارداد با بازیکن جدید گفت: دوست داریم تمرکزمان روی بهره بردن از بازیکنانی باشد که در اختیار داریم. بازیکنان مستعد زیادی داریم و می‌خواهیم این موضوع در بازی گروهی خود را نشان دهد. باید برای این کار تلاش کنیم و مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد. بازیکنان مهم کسانی هستند که در تیم هستند نه بازیکنانی که به این تیم تعلق ندارند. اکنون این قضیه برای ما مساله اصلی نیست. امضای قرارداد با بازیکن در دستان ما نیست و ما تنها می‌توانیم پیروزی‌ها را رقم بزنیم.

لوپتگی در ادامه اظهار کرد: با بازیکنانی که در اختیار داریم برای همه عناوین خواهیم جنگید. به آنها اعتماد داریم. آنها در حال تمرین کردن هستند. ما به توانایی‌ها و استعدادهایشان باور داریم.

سرمربی رئال مادرید در مورد نحوه گلزنی تیمش گفت: تنها به پنالتی فکر نخواهیم کرد. روش‌های مختلفی برای باز کردن دروازه حریفان وجود دارد. بستگی به شرایط هر بازی و حرکت هر بازیکن دارد.

او در رابطه با حریف آینده خود اظهار کرد: با تیمی روبرو خواهیم شد که فصل گذشته را با رتبه هشتم به پایان رساند. این تیم به خوبی خود را تقویت کرده است و با همان سرمربی و ایده کار می کند. باید توانایی عبور از تیمی را داشته باشیم که بازیکنانش از لحاظ فردی بهتر شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین