|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۲۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳
نمایشی که در خانه موزه استاد انتظامی اجرا می‌شود، ۲۶ مرداد ماه نیز به صحنه رفت البته با اعلام یک دقیقه سکوت و ادای احترام به استاد اما هنوز برگزاری ویژه برنامه‌ای برای این هنرمند در این خانه موزه در نظرگرفته نشده است.
مدیر خانه‌موزه عزت‌الله انتظامی گفت: در ستاد برنامه‌ریزی مراسم تشییع به این نتیجه رسیدیم که سالن‌های تئاتر و سینما و هر مرکز فرهنگی دیگری برنامه‌های اکران فیلم و اجرای نمایش‌هایشان را همراه با ادای احترام به استاد داشته باشند؛ زیرا که او هیچ‌گاه دوست نداشت مرکزی فرهنگی از رونق بی‌افتد.

شکرخدا گودرزی که مدیریت این خانه را از مرداد ماه امسال بر عهده گرفته است، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره شرایط این خانه موزه بیان کرد: تاکنون بازدید از این خانه‌موزه بسیار طبیعی و معمولی بوده و بازدیدکنندگان می‌توانند با پرداخت ورودی اندکی از این خانه موزه دیدن کنند و یک راهنما توضیحاتی را راجع به آنچه که در خانه است، به سمع و نظر بازدیدکنندگان می‌رساند.

او ادامه داد: چون من تازه به این‌جا آمده‌ام، دقیقا در جریان شرایط پیشین این خانه‌موزه نیستم اما درحال حاضر این موزه در حال تکمیل شدن است و مقرر شده اسناد و مکتوباتی به این خانه‌موزه اضافه شود.

گودرزی در پاسخ به اینکه با توجه به فوت این هنرمند وضعیت این خانه‌موزه به شکل خواهد بود، گفت: این موزه با وجود فوت این هنرمند پیشکسوت همچنان باز است زیرا که نگاه آقای انتظامی همیشه به رونق داشتن مراکز فرهنگی بوده و این نگاه وجود نداشته که نهادی فرهنگی به هر دلیلی از رونق بیفتد و بسته شود به همین دلیل در ستاد برنامه ریزی مراسم تشییع نیز به این نتیجه رسیدیم که سالن‌های تئاتر و سینما و هر مرکز فرهنگی دیگری برنامه‌های اکران فیلم و اجرای نمایش‌های خودشان را همراه با ادای احترام به استاد داشته باشند.

او در پایان اضافه کرد: نمایشی که در خانه موزه استاد انتظامی اجرا می‌شود، ۲۶ مرداد ماه نیز به صحنه رفت البته با اعلام یک دقیقه سکوت و ادای احترام به استاد اما هنوز برگزاری ویژه برنامه‌ای برای این هنرمند در این خانه موزه در نظرگرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، عزت‌الله انتظامی  که صبح ۲۶ مرداد ماه درگذشت؛ چند سال قبل خانه‌اش در "بلوار اندرزگو" را به موزه تبدیل کرد و پس از آن در خانه‌ای دیگر اقامت کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین