|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۶
کد خبر: ۲۲۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰
تیم‌های استقلال و پارس جنوبی در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فردا از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می‌روند. وینفرد شفر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: اولین بار است که به شهر جم می‌آیم و از حضور در اینجا خوشحالم. وقتی با استقلال به شهرهای مختلف ایران می‌رویم می‌توانیم مناطق مختلف این کشور را ببینیم. هرچند که زمان زیادی نداریم و پی در پی در حال رفت و آمد بین هتل، فرودگاه و کنفرانس مطبوعاتی هستیم.
 سرمربی استقلال می‌گوید از حضور در جم خوشحال است.

به گزارش ایسنا، تیم‌های استقلال و پارس جنوبی در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فردا از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر می‌روند. وینفرد شفر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: اولین بار است که به شهر جم می‌آیم و از حضور در اینجا خوشحالم. وقتی با استقلال به شهرهای مختلف ایران می‌رویم می‌توانیم مناطق مختلف این کشور را ببینیم. هرچند که زمان زیادی نداریم و پی در پی در حال رفت و آمد بین هتل، فرودگاه و کنفرانس مطبوعاتی هستیم.

او افزود: فردا بازی سختی خواهیم داشت به این خاطر که جم ارتفاع بیشتری دارد. می‌دانیم که حریف سفت و سختی داریم و ۹۰ تا ۹۵ دقیقه باید بجنگیم. باید فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم و قطعا شانس برای پیروزی داریم.

سرمربی استقلال ادامه داد: من بازی‌های قبلی تیم پارس جنوبی را دیده‌ام و خوشحالم که این تیم هواداران خوبی دارد. در بازی قبلی هواداران ما به خاطر دیدن یک بازی خوب خوشحال بودند و این همان چیزی است که من می‌خواهم. آن‌هایی که به ورزشگاه می‌آیند باید از دیدن این فوتبال خوشحال شوند. وقتی می‌بینید که یک بچه ۶-۵ ساله به ورزشگاه می‌آید و گله می‌کند این یک اتفاق خوب نیست. فوتبال ورزش زیبایی است و باید از آن لذت ببریم. این که فردا کدام بازیکنان در ترکیب اصلی ما قرار بگیرند منوط به مسائل جزئی است که فردا باید آن‌ها را بررسی کنیم.

شفر خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی خوبی از هر دو تیم ببینیم. مشخص است که ما به دنبال پیروزی هستیم ولی بازی سختی پیش رو داریم. در فرودگاه هواداران زیادی حضور داشتند و از این مساله خیلی خوشحالم. امیدوارم هواداران دو تیم بازی خوبی ببینند و بدون مشکل ورزشگاه را ترک کنند.

او با اشاره به وضعیت جواد خیابانی برای این گزارشگر آرزوی سلامتی کرد و گفت: امیدوارم دفعه بعد که بازی داریم او دوباره به کارش بازگشته باشد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا توقعاتش در فصل نقل و انتقالات برآورده شده توضیح داد: من بابت بازیکنان جدیدی که جذب کردیم خوشحالم. برخی بازیکنان دیر به ما اضافه شدند. بازیکن آخری که جذب کردیم یعنی همام دیروز اولین تمرینش را با ما داشت. علی کریمی، گرو و دیگر بازیکنان هم دیر به ما اضافه شدند اما استقلال مرحله به مرحله بهتر خواهد شد. باید ببینیم کدام بازیکنان می‌توانند در بازی‌های بعدی برای ما بازی کنند. لیگ امسال بهتر از فصل گذشته شده است خیلی از باشگاه‌ها مانند تراکتورسازی پول زیادی برای جذب بازیکنان جدید اختصاص داده‌اند و الان نمی‌توانیم بگوییم که تنها یک تیم شانس قهرمانی دارد. ما لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را پیش رو داریم. بازیکنان ما هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌اند. شاید نویمایر دو هفته تمرین نیاز داشته باشد. بازیکن عراقی‌مان و گرو نیاز دارند با تاکتیک ما وفق پیدا کنند.

شفر در ادامه درباره بازیکنان فصل گذشته پارس جنوبی که به استقلال پیوستند گفت: من از فرشاد محمدی‌مهر می‌توانم تشکر کنم. او بازیکن جوانی است و امیدوارم اگر فردا بازی کرد، بازی خوبی مقابل تیم سابقش به نمایش بگذارد. درباره میثم تیموری باید صبر کنیم. او آماده نیست و باید ببینیم دو ماه دیگر شرایطش به چه شکل است ولی فرشاد محمدی مهر صحبت‌های خوبی راجع به پارس جنوبی انجام داده است.

او درباره حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب پارس جنوبی بیان کرد: معمولا بازیکنان باید همیشه انگیزه بالا داشته باشند نه این که وقتی با پرسپولیس و استقلال بازی می‌کنند انگیزه پیدا کنند. آن‌ها نمی‌توانند تنها در دو بازی باانگیزه باشند. این مهم نیست که بازیکنان از کدام تیم آمده باشند. داربی استقلال و پرسپولیس تنها دو بار در سال است اما امیدوارم این بازی در مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا تکرار شود. ما فردا مقابل پرسپولیس بازی نمی‌کنیم، مقابل پارس جنوبی بازی می‌کنیم. این مهم نیست که بازیکنان سابق پرسپولیس مقابل ما انگیزه بیشتری دارند. آن‌ها باید همیشه با انگیزه باشند.

او در ادامه درباره وضعیت فرشید باقری که به تازگی پدرش را از دست داده گفت: او بازی‌های خوبی برای ما انجام داده و من برای خانواده او آرزوی بهترین‌ها را دارم. می‌دانم او در حال حاضر در شرایط سختی به سر می‌برد. امیدوارم زمانی که به استقلال برمی‌گردد شرایط روحی روانی مناسبی داشته باشد.

زمانی که خبرنگاری درباره بازیکنان مصدوم جذب شده توسط استقلال مانند مرتضی آقاخان و میثم تیموری پرسید مدیر رسانه‌ای استقلال از این خبرنگار خواهش کرد که تنها درباره بازی فردا سوال بپرسد اما با اصرار این خبرنگار و این که هواداران استقلال نسبت به شرایط این تیم مقابل السد نگرانند، شفر حاضر به پاسخگویی شد و توضیح داد: شما بازی قبلی ما مقابل تراکتورسازی را دیدید. علی کریمی یکی از بهترین بازیکنان ما بود و مصدومیتی نداشت. ما دکتر و کادر پزشکی خیلی خوبی داریم. ما مربی بدنساز خوبی هم داریم. این مربی با برخی بازیکنان تمرین‌های اختصاصی انجام می‌دهد تا شرایط بدنی‌شان بهتر شود. بازی فردای ما با السد نیست ما فردا باید با پارس جنوبی بازی کنیم. ما ۱۰ روز قبل از بازی با السد درباره آماده‌سازی برای بازی با این تیم تصمیم‌گیری می‌کنیم.

او درباره تمرین‌های آماده‌سازی پیش‌فصل استقلال که دیرتر از باقی تیم‌ها آغاز شد تا باعث شود آن‌ها نتوانند مقابل پرسپولیس در بازی سوپرجام قرار گیرند توضیح داد: ما نمی‌توانیم به باقی تیم‌ها نگاه کنیم که در کدام تاریخ تمرین‌هایشان را آغاز می‌کنند. ما به اندازه کافی در اردوی‌مان بازیکن نداشتیم و نمی‌توانستیم با تیم زیر ۲۱ سال به میدان برویم. امید ابراهیمی در قطر بود. مجید حسینی به ترابزون رفت و روزبه چشمی هم مصدوم بود. سلامت بازیکنان مهم است. همچنین برای بازی فردا امیدوارم که داور بازی پس از ۲۵ دقیقه "کول‌بریک" (وقت استراحت به دلیل گرمای هوا) اعلام کند. من یا مسئولان برگزاری بازی در زمین بازی نمی‌کنیم. بازیکنان در زمین بازی می‌کنند و باید برای سلامت آن‌ها تلاش کنیم.

وقتی خبرنگاری درباره شکست استقلال در فصل گذشته لیگ برتر مقابل پارس جنوبی که منجر به اخراج منصوریان از استقلال شد از شفر سوال کرد، مدیر رسانه‌ای استقلال به این خبرنگار اعلام کرد که به این سوال پاسخ داده نمی‌شود.

شفر در پایان درباره حضور ۱۰ درصدی هواداران استقلال در ورزشگاه جم گفت: من نمی‌دانم فردا چقدر هواداران استقلال اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کنند ولی امیدوارم تماشاگران استقلال به ورزشگاه بیایند. در فرودگاه هم هواداران زیادی از استقلال دیدیم. یک هوادار استقلال هم الان در انتهای سالن می‌بینم که فردا به استادیوم می‌آید. تنها چیزی که می‌خواهم این است که هواداران وقتی از ورزشگاه خارج می‌شوند خوشحال باشند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین