|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۲۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 از 28 مرداد ماه آغاز می شود و وزنه برداران روز 24 مرداد به جاکارتا می روند.
 پولادمردان تیم ملی وزنه برداری در فاصله یک هفته مانده به آغاز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به موسسه محک رفتند تا با کودکان مبتلا به سرطان، قهرمانی را تمرین کنند.

به نقل از فدراسیون وزنه برداری، در این برنامه قهرمانانی چون محمدرضا براری، مجید عسگری، رضا بیرانوند، علیرضا سلیمانی و امیر حقوقی که علی مرادی رییس فدراسیون نیز آنان را همراهی می کرد، در اقامتگاه محک حضور یافتند و همراه با مبارزان کوچک مبتلا به سرطان وزنه سلامتی را با امید بهبودی آنها بالای سر بردند.

در این مسابقه نمادین که برای آمادگی بیش‌تر و انگیزه قهرمانی تیم اعزامی از سوی فدراسیون وزنه‌برداری و محک ترتیب داده شده بود، کودکان محک در رده‌های مختلف وزنی و طی یک مسابقه‌ هیجان‌انگیز وزنه‌هایی با سیب سلامتی را بالای سر بردند. در پایان این مسابقه خاطره‌انگیز، کودکان محک با اهدای تابلو نقاشی و با آرزوی موفقیت و رکوردشکنی اعضای تیم ملی، آنها را بدرقه کردند.

رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی 2018 از 28 مرداد ماه آغاز می شود و وزنه برداران روز 24 مرداد به جاکارتا می روند.

مجید عسگری (69 کیلوگرم)، علی مکوندی (85 کیلوگرم)، سهراب مرادی و کیانوش رستمی (94 کیلوگرم)، علی هاشمی و محمدرضا براری (105 کیلوگرم)، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی (به اضافه 105 کیلوگرم) هشت ملی پوش اعزامی به جاکارتا هستند.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین