|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۲۲۵۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
من به اردوغان توصیه می‌کنم دامادش را برکنار کرده و به جای ایراد اظهارات مرد عمل باشد و محدودیت‌ها را با مذاکره با بخش خصوصی برای ایجاد اعتمادسازی برطرف کند. همچنین واردات را از طریق کشورهایی که در این جنگ اقتصادی شرکت دارند متوقف کند.
 یکی از رهبران برجسته انصارالله یمن به رئیس‌جمهور ترکیه درباره چگونگی تعامل با سقوط ارزش لیر این کشور در پی بحران در روابط با آمریکا پیشنهاداتی داد.

 به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، محمدعلی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در صفحه خود در توییتر نوشت: قبلا هم این را گفتیم و الآن صراحتا این را به رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوییم. اتفاقی که درباره ارزش لیر ترکیه افتاده کار آمریکاست و با شراکت برخی دست‌نشانده‌هایش در منطقه آن را انجام داده است.

وی گفت: من به اردوغان توصیه می‌کنم دامادش را برکنار کرده و به جای ایراد اظهارات مرد عمل باشد و محدودیت‌ها را با مذاکره با بخش خصوصی برای ایجاد اعتمادسازی برطرف کند. همچنین واردات را از طریق کشورهایی که در این جنگ اقتصادی شرکت دارند متوقف کند.

برات آلبایراک، وزیر خزانه‌داری و دارایی ترکیه که داماد اردوغان است روز جمعه از اصول جدیدی خبر داد که در الگوی اقتصادی جدید کشور به کار گرفته خواهد شد.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین