|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۶
کد خبر: ۲۲۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
من در این ۱۰ سال لذت بردم و احساس برتری دارم. یک روز باید دست‌هایم را بالا ببرم و باشگاه را ترک کنم اما تا آن روز فرا برسد در بالاترین حد ممکن لذت خواهم برد.
 مدافع بارسلونا هنوز نمی‌داند در چه روزی از این باشگاه جدا خواهد شد.

 ‌به نقل از آس، جرارد پیکه به مناسبت دهمین سال حضورش در بارسلونا با رسانه‌های این باشگاه صحبت کرد. مدافع اسپانیایی نخستین بازی رسمی‌اش را در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا ۰۹-۲۰۰۸ برابر ویسلاو کرواسی انجام داد. پیکه در این رابطه گفت‌: ۴ بر صفر پیروز شدیم و شرایط در نوکمپ خوب بود. در بازی برگشت نیز حضور داشتم و با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردم.

پیکه در ادامه‌ اظهار کرد: هرگز تصور نمی‌کردم چنین عناوینی را در بارسلونا به دست آورم، چنین بازی‌هایی را انجام دهم و برای تیم خود به این اندازه اهمیت داشته باشم. من در این ۱۰ سال لذت بردم و احساس برتری دارم. یک روز باید دست‌هایم را بالا ببرم و باشگاه را ترک کنم اما تا آن روز فرا برسد در بالاترین حد ممکن لذت خواهم برد.

او در مورد بهترین خاطره خود گفت‌: فکر می‌کنم در لیگ قهرمانان اروپا بود. فینال برلین پیش از همه مرا به وجد آورد چون شش ماه نخست سال خیلی سخت گذشت. توانستیم برای دومین بار فاتح سه گانه شویم. سه گانه اول فوق‌العاده‌ بود اما دومین بار به لطف بازیکنانی به دست آمد که بر خلاف انتظار همه عمل کردند.

مدافع اسپانیایی درباره الگویش اظهار کرد: کارلس پویول با من مانند برادر رفتار کرد. با وجود این که در یک پست بازی می‌کردیم همیشه به عنوان الگویم محسوب می‌شد. از روز نخست خیلی خوب با هم ارتباط برقرار کردیم. مدافع بودن در بارسلونا مقدس است. همیشه در این جا رقابت وجود داشته است اما من ۱۰ سال در این پست بوده‌ام و از سال‌های باقی‌ مانده لذت خواهم برد. نمی‌گویم که تا ۴۰ سالگی در بارسلونا می‌مانم و یک سال بعد تیم را ترک کنم. سال به سال لذت خواهم برد و زمانی که از آن روز فرا برسد اعلام خداحافظی می‌کنم.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین