کد خبر: ۲۲۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
قاچاقچیان این خط لوله را با استفاده از لوله های pvc در سایزهای 4 و 5 اینچی به طرز ماهرانه ای زیر ماسه های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتند سوخت قاچاق را به شناورهای متخلف انتقال دهند.
  فرمانده پایگاه دریابانی قشم گفت: با تلاش ماموران این پایگاه یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق به طول 300 متر در حوزه اسحفاظی این شهرستان شناسایی و کشف شد.
  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانده مرزبانی هرمزگان، سرهنگ شهریار فتاحی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران مرزبانی قشم روز گذشته مطلع شدند تعدادی قاچاقچی در ساحل روستای صلخ اقدام به راه اندازی و بازسازی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا هستند.

وی بیان داشت: ماموران سریع به موقعیت یاد شده اعزام و پس از جستجو موفق شدند ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا کرده و آن را از زیر ماسه ها بیرون بکشند.

فرمانده دریابانی قشم اظهارداشت: قاچاقچیان این خط لوله را با استفاده از لوله های pvc در سایزهای 4 و 5 اینچی به طرز ماهرانه ای زیر ماسه های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتند سوخت قاچاق را به شناورهای متخلف انتقال دهند.

لوله گذاری از ساحل به دریا برای انتقال سوخت قاچاق از شگردهای قاچاقچیان سوخت در هرمزگان است که بیشتر آن ها در شهرستان سیریک در 175 کیلومتری شرق مرکز استان بوده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین