|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۲۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵
ما مطمئنیم در همین دوره سرپرستی، ایشان تحرکات ویژه‌ای در این وزارتخانه داشته باشند ولی باز هم توصیه‌مان آسیب‌شناسی دوران کاری آقای ربیعی است چون پاشنه آشیل ایشان مجموع شستا بود که باید مدیریت قوی بر آن حاکم باشد.
 یک نماینده مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور برای انتخاب محسنی بندپی به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کرد و گفت: ما از رییس جمهور می‌خواهیم که آقای محسنی بندپی با سابقه ۱۲ سال نمایندگی مجلس شورای اسلامی را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی کنند. پیش بینی می‌شود که مجلس شورای اسلامی به او رای اعتماد بالا دهد.

رسول خضری در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به سرپرستی محسنی بندپی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنده با توجه به شناخت ۲۰ ساله از آقای محسنی بندپی این انتخاب را اصلح و خوب می‌دانم. آقای بندپی سابقه سه دوره نمایندگی مجلس و عضویت در کمیسیون بهداشت و درمان را دارد او از حوزه اجتماعی و بیمه‌های سلامت و درمان و بهزیستی شناخت کافی دارد و می‌تواند در موضوع آسیب‌های اجتماعی به عنوان یکی از بحث‌های جدی کشور تاثیرگذار باشد، چون در این موارد تبحر، تخصص و تجربه دارد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی انتخاب محسنی بندپی را همچون شوک مثبتی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: ما مطمئنیم در همین دوره سرپرستی، ایشان تحرکات ویژه‌ای در این وزارتخانه داشته باشند ولی باز هم توصیه‌مان آسیب‌شناسی دوران کاری آقای ربیعی است چون پاشنه آشیل ایشان مجموع شستا بود که باید مدیریت قوی بر آن حاکم باشد.

خضری تجربه محسنی بندپی را در حوزه اجرا و تقنین را بسیار مهم دانست و افزود: انتظار ما از آقای لاریجانی و هیات رییسه استقبال از معرفی محسنی بندپی به عنوان یک وزیر است چون ایشان دارای شخصیتی با تجربه کار مجلس شورای اسلامی و دولت است که حضورش در این وزارتخانه را باید به فال نیک گرفت. با توجه به این موارد می‌توان پیش‌بینی کرد که مجلس شورای اسلامی به او رای اعتماد بالایی دهد.

وی در پایان گفت: آقای محسنی بندپی به عنوان وزیر و آقای نوربخش در کنار او می‌توانند یک تیم قوی برای رفع مشکلات جوامع کارگری، بهزیستی و معلولان و به طور کلی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی باشند. به همین دلیل در روزهایی که ما با اخبار ناامید کننده و منفی مواجه هستیم انتخاب ایشان امید تازه‌ای را ایجاد کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین