|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۲۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
قرمزها بعد از دو برد، در سومین بازی فصل به تساوی رسیدند.
 قرمزها بعد از دو برد، در سومین بازی فصل به تساوی رسیدند.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در حالی یکی از بازی های هفته سوم را در اهواز شروع کردند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم در این نیمه محتاط بودند و موقعیت گل خیلی کمی روی دروازه ها ایجاد شده. مهم ترین نکته نیمه اول توقف چندباره بازی توسط داور مسابقه بود. پس از اینکه به دلیل درگیری های ایجاد شده توسط سکوها بازی با دقایقی تاخیر آغاز شد، در جریان بازی هم بارها اشیاء مختلف به زمین پرتاب می شد و به همین دلیل داور بازی را متوقف می کرد. این موضوع موجب ناراحتی زیاد بازیکنان پرسپولیس شده بود. در طرف مقابل هم بازیکنان استقلال خوزستان سعی در آرام کردن سکوهای طرفدار تیم اهوازی داشتند.

نیمه دوم بازی هم تقریبا وضعیتی مشابه نیمه اول داشت. با این تفاوت که پرسپولیسی ها چندباری روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کردند. یکی از اصلی ترین موقعیت های تیم برانکو توسط علی علیپور خلق شد که توپ او به تیر دروازه برخورد کرد. در ادامه استقلالی ها با یک شوت از پشت محوطه روی دروازه بیرانوند خطر ایجاد کردند اما سودی برای تغییر نتیجه نداشت. در این نیمه درگیری های بین بازیکنان دو تیم زیاد شده بود و همین باعث شد داور مسابقه چندین بار از کارت زرد خودش استفاده کند. در نهایت با تساوی بدست آمده بین استقلال خوزستان و پرسپولیس، قرمزها 7 امتیازی و آبی های اهواز یک امتیازی شدند.

این بازی جنجال زیادی داشت. قبل از مسابقه به سمت اتوبوس قرمزها سنگ پرتاب کردند و باعث شد یکی از شیشه ها بشکند. همچنین به دلیل پرتاب اشیا در ورزشگاه مشکلات دیگری هم پیش آمد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین