|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
سرپرست پلیس راه خراسان‌شمالی، گفت: براثر برخورد یک دستگاه پژوآردی با کامیون کشنده دانگ فنگ در 25 کیلومتری محور رباط قره بیل خراسان شمالی، سه نفر کشته و یک نفر نیز مجروح شد.
سرهنگ "مهدی اسماعیلی" افزود: ساعت 3:30 دقیقه بامداد امروز یک دستگاه پژو آردی بر اثر انحراف به چپ ناگهانی در محور رباط قره بیل به جنگل گلستان با یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ بشدت برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: در این سانحه دل خراش راننده به همراه دو نفر دیگر از سرنشینان پژو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

او اضافه کرد: در این سانحه یک نفر از سرنشینان نیز بشدت مجروح شده که بلافاصله به بیمارستان شهرستان گنبد استان گلستان اعزام شده است اما متأسفانه حال وی نیز وخیم است.

سرپرست پلیس راه استان خراسان‌شمالی در ادامه خاطرنشان کرد: کارشناسان علت این حادثه را بی احتیاطی راننده پژو آردی به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرده‌اند.

اسماعیلی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، اضافه کرد: رانندگان با توجه به تک بانده بودن و دو طرفه بودن محور اصلی "بجنورد به جنگل گلستان" حتی‌الامکان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

این مقام انتظامی توصیه کرد: مسافران و رانندگان با توجه به مسافت زیاد بعضی از استان‌ها و بخصوص شهرستان‌ها از رانندگی طولانی مدت خودداری کنند چرا که باعث خستگی و خواب آلودگی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین