|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۲۲۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
سرمربی تیم سپاهان اصفهان می‌گوید هر هفته به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود.
 سرمربی تیم سپاهان اصفهان می‌گوید هر هفته به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر می‌شود.

به گزارش ایسنا،‌  امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان گفت: در ابتدا باید روز خبرنگار را به یکایک شما تبریک بگویم. در ابتدا باید بگویم که پیکان تیم خوبی است و با برنامه کار می‌کند. یقینا تیمی که در دو بازی اول ۴ امتیاز گرفته یعنی توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. آن ها در این بازی به دنبال این خواهند بود که در وهله اول گل نخورند و از طریق ضد حمله به ما آسیب بزنند. ما در این بازی کار آسانی نداریم و تیم ما احتیاج به زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد.

او ادامه داد: ما در دوبازی اول توانستیم ۴ امتیاز به دست آوریم و هفته به هفته داریم بهتر می‌شویم. بچه‌ها در حال حاضر دو مشکا دارند یکی بحث نگرش است که دارد کم کم دارد این مساله دارد حل می‌شود ومشکل بعدی مساله هماهنگی است که آن هم رو به بهبود است.

سرمربی سپاهان به هواداران تیمش گفت: ما با آن‌ها صحبتی نداریم. آن‌ها با تیم صحبت دارند. تیم برای هواداران است. حتما در بازی فردا استقبال خوبی از بازی می‌شود. ما دو خواسته از هواداران داشتیم که خواسته اول ما این بود که تحت هر شرایطی به تیم حریف احترام بگذارند و دو، تیم خودشان را تشویق کنند. بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند تجربه بازی مقابل هواداران را دارند. ما با توجه به تغییراتی که داشتیم نیاز به زمان داریم. مطمئنا هواداران این فرصت را در اختیار ما قرار می‌دهند. مطمئنا با حضور آن‌ها به ما قوت قلب می‌دهند.

او درباره بازیکن خارجی تازه‌کار سپاهان گفت: او از یک قاره دیگر آمده است. طوری صحبت کردند که نمی‌خواست به ایران بیاید اما الان نگرشش درباره ایران تغییر کرده است و می‌خواهد خانواده‌اش هم بیاورد. فکر می‌کنم تا دو هفته آینده به شرایط ایده‌آل برسد. او از یک ارتفاع دیگر به اصفهان آمده و کمی شرایط این شهر برای او سخت است.

قلعه‌نویی درباره برد پرگل مقابل سپیدرود توضیح داد: ما مقابل صنعت نفت هم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما در هفته‌های ابتدایی همینطور است. ما مقابل سپیدرود زود به گل رسیدیم و خوشبختانه در ادامه از عطش ما کم نشد و پس از گل‌زنی به دنبال گل‌های بعدی بودند. هر بازی به آمار و تاریخ می‌پیوندند. اینکه قبلا با پیکان چه نتایجی کسب شده دیگر اهمیت ندارد. ما الان با بازیکنان جدید نگرش جدیدی داریم.

سرمربی سپاهان افزود: پیکان فردا بازی بسته‌ای به نمایش خواهد گذاشت و بازی سختی برای ما خواهد بود.

او درباره صحبت‌های داریوش یزدی مبنی بر اینکه سپاهان 50-60 میلیارد تومان هزینه کرده است، بیان کرد: من واقعا تعجب می‌کنم که چرا برخی دوستان راجع به مسائل دیگر صحبت می‌کنند. ما دو هفته قبل از شروع بازی‌ها از سازمان لیگ خواستیم که قرادادها را اعلام کند. ما این کار را کردیم. شاید یزدی نمی‌داند که باید روی تیم خودش تمرکز کند. از او تعجب می‌کنم که اخبار دروغی را می‌گوید. من هم می‌توانم صحبت‌های مختلفی کنم اما این کار را نمی‌کنم. یزدی جوان است و نیاز به زمان دارد تا تجربه کسب کند.

قلعه‌نویی در پایان درباره محمد کریمی بازیکن جوان سپاهان اظهار کرد: روزی که امید ابراهیمی به تیم سپاهان آمد فضای مجازی وجود نداشت. او بدون حاشیه توانست به موفقیت برسد. امیدوارم محمد کریمی هم مسیر امید ابراهیمی را برود. من به عنوان مسئول فنی باید مراقب باشم تا اگر محمد کریمی قرار است به جایی برسد باید الگوبرداری کند و بازیکنانی مانند امید ابراهیمی و محرم نویدکیا را الگوی خود قرار دهد. به اعتقاد من این بازیکن آینده روشنی دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین