|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
محسنی‌اژه‌ای خبر داد
کد خبر: ۲۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰
سخنگوی قوه قضاییه گفت: ممکن است در روزهای آینده بعضی سیاست‌های جدید و تغییرات مدیریتی در قوه قضاییه داشته باشیم که ان‌شاالله بعدا راجع به آن صحبت خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور به تمدید دوره ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی در دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در حکمی که صادر کرده بودند و همچنین در دیداری که با مسئولین قوه قضاییه برگزار شد نسبت به شخص رییس قوه قضاییه و دستگاه قضایی عنایاتی داشتند که من به سهم خودم از ایشان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: قوه قضاییه اهتمام جدی داشته و خواهد داشت که آنچه مدنظر مقام معظم رهبری است با سعی و تلاش جدی در دوره بعدی محقق شود.

محسنی اژه‌ای اظهار کرد: قوه قضاییه و ریاست محترم این دستگاه تلاش دارند در 5 سال آینده اقدامات جدی‌تری در جهت رضایتمندی مردم، تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با اشکال مختلف مفاسد اقدامات بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: به طور طبیعی ممکن است در روزهای آینده بعضی سیاست‌های جدید و تغییرات مدیریتی در قوه قضاییه داشته باشیم که ان‌شاالله بعدا راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

محسنی اژه‌ای در نشست خبری روز دوشنبه با اشاره به مشکلات ناشی از مواد مخدر در کشور گفت: بسیاری از جرایمی که امروزه واقع می‌شود فرع بر مواد مخدر است به طوری‌که خیلی از مجرمین در زندان‌ها با موضوع مواد مخدر مرتبط هستند.

وی گفت: دستگاه قضایی به همراه نیروی انتظامی و سیستم اطلاعاتی در مقام پیگیری و تعقیب سران باندهای قاچاق مواد مخدر هستند و در همین راستا در هفته‌های اخیر به چند باند مواد مخدر ضربه زدند.

وی افزود: در همین زمینه اداره اطلاعات اصفهان و دادستانی این شهر اقداماتی داشتند و از یک باند قاچاق مواد مخدر 915 کیلو هروئین و چند قبضه اسلحه گرم و اشیای ممنوعه دیگر کشف شد.

محسنی اژه‌ای گفت: بدیهی است که دستگاه قضایی بدون هیچ‌گونه اغماضی با این افراد برخورد می‌کند و هرکدام که جرمشان ثابت شد به اشد مجازات که اعدام است می‌رسند، چنانچه‌ در هفته‌های اخیر احکامی که قطعی شده بودند به اجرا درآمدند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین