|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۲۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۱
این نماینده مجلس دهم با اشاره به اینکه همه مسئولان باید نسبت به جایگاهی که دارند پاسخگو باشند، افزود: بنابراین نمی‌توان گفت که موضوع مذکور به بروز تنش در جامعه دامن می‌زند و این در حالی‌ست که حضور آقای روحانی در قوه مقننه موجب عزت نظام خواهد شد.
 خانه ملت نوشت:‌سید ناصر موسوی لاریگانی، عضو فراکسیون ولایی مجلس در مورد سوال از رییس‌جمهوری گفت: معتقدم سوال از رییس‌جمهور اجرای دموکراسی است نه تسویه حساب سیاسی.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد طرح سوال از رییس جمهور بیانگر اجرای دموکراسی به معنای واقعی است زیرا نشان می‌دهد که مسئولان ایرانی در قبال جامعه پاسخگو هستند.

سیدناصر موسوی لارگانی، نماينده مجلس با اشاره به اعلام وصول سوال از رئیس جمهور، گفت: موضوع سوال از رییس جمهور طی چندین ماه گذشته در کش و قوس‌های زیادی قرار گرفت اما بالاخره این امر با بیش از 80 امضاء اعلام وصول شد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بيان کرد: باید اذعان کرد که طرح سوال از آقای روحانی قطعا به ضرر وی نخواهد بود بلکه فرصتی است تا به سوالات نمایندگان مردم پاسخ دهد و این امر سبب ارتقا جایگاهش در جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین طرح سوال از رییس جمهور بیانگر اجرای دموکراسی به معنای کامل و واقعی است زیرا نشان می دهد که مسئولان در قبال جامعه پاسخگو هستند.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به اینکه همه مسئولان باید نسبت به جایگاهی که دارند پاسخگو باشند، افزود: بنابراین نمی‌توان گفت که موضوع مذکور  به بروز تنش در جامعه دامن می‌زند و این در حالی‌ست که حضور آقای روحانی در قوه مقننه موجب عزت نظام خواهد شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین باید یادآور شد در دولت گذشته نیز رییس جمهور وقت در مجلس حضور یافت و نسبت به سوالات نمیاندگان پاسخ ارائه کرد از این رو اقدام مذکور به هیچ عنوان تسویه حساب سیاسی نیست.

این نماینده سوال کننده از رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه درخواست کنندگان سوال از آقای روحانی از فراکسیون های مختلف مجلس هستند، خاطرنشان کرد: رییس جمهور وعده هایی مانند ثبات قیمت ارز، ایجاد رفاه، رفع تحریم ها، توسعه در پسابرجام و غیره را در زمان انتخابات به مردم دادند اما هم اکنون این سوال مطرح است که دولت در راستای تحقق آنها چه اقداماتی را انجام داده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین