|
|
امروز: يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
»
کد خبر: ۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۳
جمعی از کارگران مخابرات روستایی به دلیل آنچه عدم اجرای بند 86 قانون بودجه 92 می‌خواندند، صبح امروز مقابل مجلس تجمع کردند.
تدبیر و امیدجمعی از کارگران مخابرات روستایی از استانهای همدان، کرمان، یزد و شهرستان‌های کنگاور و بهاباد با تجمع مقابل مجلس، خواستار اجرای بند مذکور بودجه 92 شدند.

در بند 86 قانون بودجه سال جاری آمده است: "صندوق تأمین اجتماعی موظف است کارگزاران و پیمانکاران حقیقی و افراد حقوقی و سایر افرادی که به ‌عنوان کارگر یا تحت هر عنوان دیگری طرف قرارداد مخابرات روستایی می‌باشند، را پس از واریز حق بیمه سهم کارگر توسط کارگزار و پیمانکار(کارگر) و تا زمان فروش سهام مدیریتی براساس قانون تأمین اجتماعی و قانون کار تحت پوشش بیمه قرار دهند. حق بیمه سهم کارفرما تا سقف دو هزار و چهارصد میلیارد (2.400.000.000.000) ریال از محل ردیف 74 550000 جدول شماره(9) این قانون تأمین می‌شود.

وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی، ملزم به رفع مشکلات اجرای بند (64) قانون بودجه سال 1391 کل‌کشور مرتبط با کارگزاران مخابرات روستایی بوده و شرکت متولی (شرکت مخابرات ایران) متعهد به استمرار بیمه و قرارداد مستقیم با کارگران، پیمانکاران و کارگزاران روستایی طبق شرایط و ضوابط مقرر در قانون کار می‌باشند."
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین