|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۴
کد خبر: ۲۲۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط کشور عادی نیست، گفت: اگر آقای رئیس جمهور با مردم صحبت می کرد این اتفاقات نمی افتاد.
 رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «در شرایط فعلی، کشور به تیم اقتصادی قوی احتیاج دارد»، گفت: با قوه قضاییه برای برخورد با اخلالگران اقتصادی صحبت شده است. به زودی ضوابط را اعلام خواهند کرد تا برخورد سریع‌تر و جدی‌تر شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، علی لاریجانی در پاسخ به اخطار سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرا در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نامه‌ای را برای جابه‌جایی تیم اقتصادی به رییس جمهور تقدیم کردند که این نامه به رییس جمهور داده شد و پیگیری هم صورت گرفته است. ما معتقدیم در این شرایط باید تیم اقتصادی قوی در بخش‌های مختلف اقتصادی وجود داشته باشد که ان‌شاءالله پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: درباره برخورد با اخلالگران اقتصادی با قوه قضاییه صحبت شده است که به زودی ضوابط را اعلام خواهند کرد تا برخوردها سریع‌تر و جدی‌تر با افرادی که اخلال ایجاد می‌کنند، باشد که ان‌شاءالله پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید کاظم دلخوش در توضیح اخطار خود گفت: باید جلسات ویژه اقتصادی با حضور اساتید دانشگاه ها تشکیل شود و مجلس به سمت حل مشکلات اقتصادی مردم حرکت کند.

وی با تاکید بر اینکه مجلس بعد از رسیدگی به گزارشات مربوط به زلزله کرمانشاه باید وارد موضوعات اقتصادی کشور  شود، گفت: بنده می دانم که شما در جلسات متعدد پیگیر موضوعات اقتصادی بودید اما از رییس جمهور بخواهید که تیم اقتصادی را تغییر دهد، ما مستنداتی داریم که مشکلات اقتصادی ناشی از مسائل داخلی است که این فساد گرایی در مجموعه داخلی اعم از خصوصی و دولتی مطرح می شود. باید با مفسدان اقتصادی برخورد شود.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط کشور عادی نیست، گفت: اگر آقای رئیس جمهور با مردم صحبت می کرد این اتفاقات نمی افتاد.

وی بر ضرورت برخورد با اخلالگران اقتصادی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر بسیاری از افراد با احتکار کالا و اجناس به گرانی ها دامن زدند که این افراد در دولت و بخش خصوصی حضور دارند. از هیات رئیسه مجلس می خواهیم که با برگزاری جلسات مستمر تذکرات لازم را به دولت در خصوص جابه جایی تیم اقتصادی بدهید.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین