|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۲۳۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه از نظر ما پیروزی بازی خوب است، تاکید کرد: می‌رویم تا در دوران جنگ نرم با زبان ورزش با جهان سخن بگوییم.
 رییس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه از نظر ما پیروزی بازی خوب است، تاکید کرد: می‌رویم تا در دوران جنگ نرم با زبان ورزش با جهان سخن بگوییم.

به گزارش ایسنا، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در جریان مراسم بدرقه کاروان ایران اظهار کرد: در روزهایی که دشمنان این ملت مردم را تهدید می‌کنند ورزش و ورزشکاران ما پیام آور صلح و دوستی هستند. ما پیروز شدیم. پیروزی در کسب مدال نیست بلکه از آن مردمی است که تمام توان خود را در خدمت کشور و مردم قرار دادند. نسل جوانی که امروز به بازی های آسیایی می‌رود نماد غیرت و غرور هستند. ما ورزشکاران را صرفا با نگاه ابرازی و نتیجه گرایی نمی بینیم زیرا این ها سرمایه هایی هستند که برای همیشه در یاد خواهند ماند.

وی افزود: جام جهانی و نتایج تیم ملی فوتبال نشان داد پیروزی تنها در میدان رقم نمی خورد بلکه حاصل تلاشی است که مردم قدر آن را می‌دانند. امروز دوران قدرت نرم است و ورزشکاران و جوانان ما قدرت این ملت هستند که در عرصه آسیایی و جهانی می‌درخشند. امروز در عرصه ورزش با جهان سخن خواهیم گفت.

صالحی امیری تاکید کرد: خیر مقدم ویژه به مجتهد مسلم و شخصیت برجسته سید حسن آقا خمینی می‌گویم که حضورش نشاط مضاعفی ایجاد کرد. امروز جامعه ما بیش از هر زمانی به ثبات نیاز دارد. ما تلاش کردیم آرامش را به ورزش بیاوریم و باور داریم مناقشه هیچ نفعی برای ورزش ندارد. وزیر محترم ورزش تلاش کردند تا ثبات را برای ورزش به ارمغان بیاورند.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره انتخاب شعار کاروان ایران یادآور شد: ما در آخرین نشست ستاد بازی ها شعار یک ایران و یک صدا را برگزیدیم که برگرفته از شعور یک ملت است. صدای واحد وحدت آفرین است و می‌تواند امیدآفرین باشد. صدای واحد اشاره به زبان مشترک ملت دارد. صدای واحد رساتر از صداهای متفاوت است. این به مثابه ارکستر ملی است که می تواند با نوازش با شکوه خود همه را به وجد بیاورد. صدای واحد تجلی انسجام و همدلی و همیاری یک ملت است. از این منظر ما شعار را برگزیدیم. امیدوارم بتوانیم موفقیت های بزرگی کسب کنیم. از همه اهالی رسانه و قهرمانان و ورزشکاران و خصوصا بانوان قهرمانمان که خوب درخشیدند و از وزیر سخت کوش و دلسوز و همکارانم در هیات اجرایی و کمیته ملی المپیک و در  نهایت از دولت محترم که در شرایط سخت اقتصادی کمک کردند تشکر می‌کنیم.

صالحی امیری در پایان گفت: شما ورزشکاران پیروزید. ما از شما انتظار داریم کام ملت را شیرین کنید اما هر نتیجه ای رقم بخورد شما پیروزید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین