کد خبر: ۲۲۳۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
اگر از طرفداران و دنبال کنندگان اخبار آدم فضایی ها و در کل یوفوها باشید، حتما می دانید که کارشناسان و علاقه مندان آدم فضایی ها همگی به اتفاق، یک نظریه ی مشترک دارند و آن این است که آدم فضایی ها در زمانی که علم بشر به این سطح از پیشرفت نرسیده بود، بی شک بر روی زمین رفت و آمد داشتند.
 اگر از طرفداران و دنبال کنندگان اخبار آدم فضایی ها و در کل یوفوها باشید، حتما می دانید که کارشناسان و علاقه مندان آدم فضایی ها همگی به اتفاق، یک نظریه ی مشترک دارند و آن این است که آدم فضایی ها در زمانی که علم بشر به این سطح از پیشرفت نرسیده بود، بی شک بر روی زمین رفت و آمد داشتند.

حال اگر ما بخواهیم به همین نظریه اکتفا کنیم می توانیم با جدیت تمام بگوییم که برخی از آثار باستانی که در جهان وجود دارد، توسط آدم فضایی ها و یا همان بیگانگان ساخته شده است اما، به نظر شما آثار باستانی ساخته شده توسط آدم فضایی ها به چه منظور بوده است و چرا الان و در زمانه ی فعلی انجام نمی شود؟ درادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر بررسی کنیم و ببینیم که آثار باستانی ساخته شده توسط آدم فضایی ها در کجا هستند و چگونه و به چه منظور توسط بیگانگان ساخته شده اند.

استارگیت (stargate) یا دروازه ی کیهانی را در اصطلاح به مکان هایی می گویند که برای وجود و یا طرح ساخت آن ها هیچ گونه توضیحی به صورت خاص و واضح وجود ندارد.
درواقع استارگیت ها، مکان هایی هستند که بر اساس بسیاری از فرهنگ های باستانی، آدم فضایی ها ردپایی را از خود در فرهنگ معماری به جای گذاشته اند.

منظور از این دروازه ها، ورود به سوی دنیاهای دیگر و سرزمین هایی است که به روزی به دنیای بیگانگان فضایی راه خواهد داشت و بی شک این ها، محل اقامت آفرینندگان آن ها است. بر اساس پایه های دانش قراردادی، تمام این داستان ها؛ فقط و فقط در حد قصه و افسانه هستند اما اخیرا اسنادی منتشر شده است که می گویند که مدتی پیش فضایی ها به زمین آمده و از آن بازدید کرده اند! ناسا اما موضعی سیاستمدارانه را در پیش گرفته است و در این مورد سکوت اختیار کرده است اما با وجود این هم، این سازمان اعلام کرده است که به طور حتم میادین مغناطیسی کره ی زمین برعکس همیشه ی خود فعالیت می نمایند.

دروازه ی خدایان در هایومارکا و در کشور پرو
اولین مکانی که می خواهیم به شما معرفی کنیم و آن را جزئی از آثار باستانی ساخته شده توسط آدم فضایی ها می دانیم، دروازه ی خدایان در هایومارکا و در کشور پرو است. این مکان در سال ۱۹۹۶ توسط خوزه لوئیزدلگا کشف شد.

با توجه به اعتقاد قبایل بومی هایومارکا، دورازه ی خدایان در واقع درگاه ورود به سرزمین خدایان بوده است. به گفته ی محلی ها، گذرگاهی که به این دروازه ختم می شود ازمرمرصورتی ساخته شده است و از در کوچکتری می گذرد که نور آبی رنگی از آن ساطع می شده است.

این دروازه شامل دو درگاه T شکل است. درگاه بزرگتر ۷ متر پهنا و ۷ متر ارتفاع دارد و همچنین درگاه کوچکتر ۲ متر طول دارد و در وسط آن قرار گرفته است. افسانه ها می گویند که در کوچکتر مخصوص افراد میرایی است که با گذر از آن نامیرا شده و به سوی زندگی جاودانه می روند.

ابوغُراب در مصر
مکان باستانی دیگر که در لیست ، آثار باستانی ساخته شده توسط آدم فضایی ها جای گرفته است، ابوغُراب در مصر است. برخی می گویند که اهرام ابوصیر که در ابوغُراب که خود در حومه ی شهر قاهره قرار گرفته است، یکی از قدیمی ترین مکان های زمین است.
در این مکان سکویی باستانی قرار گرفته است که از کریستال مصری به نام البستر ساخته شده است و گفته می شود با ارتعاش زمین دارای ریتمی یکسان است. بر اساس افسانه های تطبیقی این صفحه می تواند گشاینده ی حس ها باشد و سبب شود که فرد با انرژی های بالاتر و مقدس کائنات به اصطلاح بپیوندد.

در ابوغراب نشانه های بسیاری وجود دارد که گواه بر این است که این مکان توسط تکیه بر دانش و تکنولوژی پیشرفته ای برای ساختنش به کار گرفته شده است. به طور مثال؛ علائم حلقوی و دایره ای شکل بسیار دقیقی در این مکان وجود دارد که در کریستال البستر با دریل کنده شده اند.

سنگ های باستانی دریاچه میشیگان
سنگ های باستانی دریاچه میشیگان، یکی دیگر از آثار باستانی ساخته شده توسط آدم فضایی ها هستند. در سال ۲۰۰۷ بود که در زمانی که برای یافتن بازمانده های یک کشتی همه درگیر بودند، دانشمندان ساختارهای سنگی به طول ۱۲ متر را در زیر دریاچه ی میشیگان کشف کردند که قدمت آنها به ۹ هزار سال می رسید!
این کشف توسط پروفسور هالی استاد باستان شناسی زیردریایی، دانشگاه شمال غربی میشیگان و همکارش انجام گرفت. کنده کاری یک ماستودون که پستانداری شبیه فیل است که در ۱۰ هزار سال پیش منقرض شده است بر روی یکی ازاین سنگ ها است.
دانشمندان درباره ی قدمت واقعی این اثر تردید دارند. بسیاری عقیده دارند که این مکان، باقی مانده ی یک استارگیت یا کرمچاله است.

استون هنج در ویلشایر انگلستان
استون هنج در ویلشایر انگلستان، یکی از همان مکان هایی است که حدس زده می شود که توسط فضایی ها ساخته شده باشد. در واقع یکی از شناخته شده ترین بناها بر روی زمین همین چیدمان صخره های باستانی استون هنج است.
تاریخدانان ادعا می کنند این ساختار حدود ۵ هزار سال قبل تر ازسنگ های بلواستون ساخته شده اند و از فاصله ای در حدود ۳۸۶ کیلومتری به این محل منتقل شده اند!

گوبکلی تپه در ترکیه
گوبکلی تپه در ترکیه از دیگر آثار باستانی ساخته شده توسط آدم فضایی ها در زمین است. گوبکلی تپه را می توان به عنوان قدیمی ترین تالار دنیا نامید.
این تالار از چندین حلقه ستون های سنگی که بر روی هرکدام از آنها حیوانی مانند شیر و یا گوسفند کنده کاری شده است، ساخته شده است. مردم باستانی از این مکان به عنوان دروازه ای به سوی آسمان دنیا یاد می کرده اند. سن حقیقی این ستون ها در حدود ۱۲ هزار سال تخمین زده شده است.

دروازه ی رانماسو اویانا در سریلانکا،
دروازه ی رانماسو اویانا در سریلانکا، یکی دیگر از معدود مکان هایی است که می تواند مرتبط با آدم فضایی ها باشد و به عنوان یک استارگیت شناخته شود.
بر روی دیوار سنگی بزرگی که توسط تخته سنگ ها و سیستم غارهای رانماسو اویانا پوشیده شده است، یک نقشه ی ستاره ای حکاکی شده است.
سمبل هایی بر روی صخره حکاکی شده اند که دروازه ی ستاره ای را باز می کند و به فرد و یا افراد گشاینده اجازه می دهد از این دنیا به مکان های دیگر این جهان سفر کند. درست در مقابل این نقشه، ۴ صندلی سنگی قرار گرفته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین