کد خبر: ۲۲۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
سال گذشته گوگل بخش جستجوی مبتنی بر رویداد خود را با یک رابط کاربری جدید آپدیت کرد تا کاربران بتوانند راحت‌تر از اتفاقات اطرافشان مطلع بشوند و وقت‌های خالی که دارند را بهتر پر کنند. به تازگی این رابط کاربری تغییراتی را به خود دیده که به واسطه آن اطلاعات بیشتری همانند ساعت برگزاری، مکان و فروش بلیط‌ها به کاربر نشان داده می‌شود.
 سال گذشته گوگل بخش جستجوی مبتنی بر رویداد خود را با یک رابط کاربری جدید آپدیت کرد تا کاربران بتوانند راحت‌تر از اتفاقات اطرافشان مطلع بشوند و وقت‌های خالی که دارند را بهتر پر کنند. به تازگی این رابط کاربری تغییراتی را به خود دیده که به واسطه آن اطلاعات بیشتری همانند ساعت برگزاری، مکان و فروش بلیط‌ها به کاربر نشان داده می‌شود.

به همراه این اطلاعات، رابط کاربری جدیدی جستجوی مبتنی بر رویدادها میزبان تب جدیدی با نام برای تو (For You) نیز است. For You که پیشتر در بقیه محصولات گوگل مانند گوگل مپس نیز حضور داشته، مختص سلیقه کاربران بوده و بسته به علایق آن‌ها (احتمالا بر اساس اطلاعات و تنظیمات حساب کاربری) لیستی از رویدادهایی که به نظرشان جالب می‌آید را به نمایش می‌گذارد.

از سال گذشته تاکنون، رابط کاربری این بخش گوگل سه بار تغییر کرده و در طراحی جدید گوگل راحتی بیشتر مخاطبینش را در نظر گرفته است. این ویژگی فعلا روی تمام دیوایس‌ها فعال نشده و اهالی مانتن ویو اذعان داشته‌اند که تا چند روز دیگر بقیه گوشی‌ها نیز به این قابلیت مجهز خواهند شد.

همچنین برای توسعه‌دهندگان سایت‌هایی که می‌خواهند مطمئن شوند ایونت‌هایشان در رابط کاربری جدید گوگل به نمایش در می‌آید و اطلاعات درستی هم دارند، این کمپانی دستور العمل‌هایی را برای این منظور ارائه داده تا سازندگان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین