|
|
امروز: پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۲۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
مسول امور حقوقی سازمان لیگ درباره اخباری مبنی بر این که شرکت امین‌سیمای کیش نسبت به سازمان لیگ ادعای خسارت کرده است، اظهار کرد: تا این لحظه یعنی ظهر هشتم مرداد شکایتی مبنی بر این که از سازمان لیگ شاکی است، به دست ما نرسیده است.
 مسوول امور حقوقی سازمان لیگ می‌گوید امسال قرارداد خوبی برای تبلیغات محیطی امضا خواهد شد که مصالح سازمان لیگ در آن در نظر گرفته شده است.

حسین آل اسحاق در گفت‌وگو با ایسنا درباره قرارداد تبلیغات محیطی که قرار است بین سازمان لیگ و شرکت تیراژ فیلم امضا شود، اظهار کرد: ان‌شاءالله قراداد خوبی امضا خواهد شد. یک کارگروه تشکیل شده که به مساله تبلیغات محیطی رسیدگی می‌کند که مسوول این کمیته آقای درودگر است. به هر حال سعی شده که مقررات و قوانین رعایت و مصالح سازمان در نظر گرفته شود. ان‌شاء‌الله قراداد امسال مشکلی ندارد. البته قراداد تبلیغات محیطی در سال‌های گذشته هم به خوبی بسته شده بود ولی شرکت امین‌سیما در پرداخت‌ها بدقول بود که از طریق مراجع خودش در حال پیگیری هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم حق و حقوق سازمان لیگ را بگیریم.

مسول امور حقوقی سازمان لیگ درباره اخباری مبنی بر این که شرکت امین‌سیمای کیش نسبت به سازمان لیگ ادعای خسارت کرده است، اظهار کرد: تا این لحظه یعنی ظهر هشتم مرداد شکایتی مبنی بر این که از سازمان لیگ شاکی است، به دست ما نرسیده است.

آل اسحاق در موضوع انتقال تیم فوتبال نفت به عنوان بازرس حضور داشت و ناظر بر ماجرا و مشکلات این انتقال بود. او درباره نهایی نشدن شدن انتقال این تیم و نداشتن مالک برای حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک تصریح کرد: با یک تدبیر می‌شد مشکل این تیم را حل کرد. کیمیاگر مس را به طلا تبدیل می‌کند، البته تبدیل طلا به مس هم کیمیاگری است اما این دو کیمیاگری با هم بسیار متفاوت است. آقایانی که کیمیاگری کردند، طلا را به مس تبدیل کردند.

او در پایان گفت: قرار بود علی کاردُر، مدیرعامل شرکت ملی نفت براساس قانون و اسناد، نفت را به فروشنده انتقال دهد تا گرفتاری‌های این باشگاه هم حل شود. او از این کار استنکاف کرد تا تیم به لیگ یک سقوط کند و هم‌چنان هم هیچ‌کاری نمی‌کند. با سقوط نفت به لیگ یک ارزش این تیم کاهش پیدا کرد و مدیرعامل شرکت ملی نفت باید در قیامت پاسخگو باشد.

به گزارش ایسنا، با توجه به اظهارات آل اسحاق مبنی بر این که مسوولیت کارگروه تبلیغات محیطی برعهده صادق درودگر است، باید دید پس از انتصاب درودگر به عنوان مدیرعامل جدید تراکتورسازی و این که او از این پس نمی‌تواند به عنوان مدیر بازریابی سازمان لیگ در این سازمان حضور داشته باشد، تکلیف تبلیغات محیطی به چه شکل خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین