|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۲۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
رئیس کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا از دستگیری یک جاعل عنوان مامور موسسه خیریه در غرب تهران در حال خالی‌کردن صندوق‌های این موسسه خبر داد.
 رئیس کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا از دستگیری یک جاعل عنوان مامور موسسه خیریه در غرب تهران در حال خالی‌کردن صندوق‌های این موسسه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عظیم شبی‌پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ظهر دیروز یکی از شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که فردی مشکوک ضمن پرسه در خیابان سازمان آب، اقدام به خالی کردن صندوق های یک موسسه خیریه معروف کرده است.
وی با اعلام این خبر که مأموران به محل اعزام و در بررسی و تحقیقات انجام شده این فرد را در حال خالی کردن یک صندوق موسسه مذکور مشاهده کردند، گفت: ماموران برای روشن شدن موضوع به سمت این فرد رفتند اما این فرد به محض دیدن ماموران سعی کرد بدون جلب توجه از محل دور شود که با سرعت عمل پلیس متوقف شد.

رییس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا با بیان اینکه این فرد در پاسخ به سوالات پلیس به ضد و نقیض گویی پرداخت، گفت: ماموران به همین دلیل این فرد را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند.

شبی‌پور با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن به جرم خود مبنی بر جعل عنوان و سرقت از صندوق های این موسسه اعتراف و در بازرسی از وسایل وی یک عدد کارت شناسایی جعل این موسسه، یک کیف دستی و ۲۸۵ هزار تومان وجه نقد که از صندوق ها به سرقت برده بود، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به شکایت نماینده قانونی این موسسه از متهم، تصریح کرد: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر تحقیقات به دادسرا منتقل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین