کد خبر: ۲۲۲۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
طرف‌های مربوطه و ساکنان توانستند عناصر داعش را تعقیب کرده و دو عضو این گروه را به هلاکت برسانند. این انفجارهای تروریستی همزمان با حمله داعش به روستاهای المتونه، دوما و تیما در حومه شرقی و شمال شرقی سویداء بود که ۳۳ کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشت.
 شبکه الاخباریه سوریه از وقوع سه انفجار تروریستی در شهر السویداء همزمان با حمله داعش به روستاهای اطراف این شهر واقع در جنوب سوریه خبر داد که بیش از ۳۰ کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشت.

 شبکه الاخباریه سوریه امروز (چهارشنبه) گزارش داد، عناصر داعش توانستند به شهر السویداء نفوذ کرده و دست به سه انفجار انتحاری بزنند اولی در نزدیکی بازار، دومی در نزدیکی میدان المشنقه و سومی در میدان النجمه رخ داد. المیادین نیز گزارش داد، یک انفجار انتحاری بازار میوه‌فروشی در حومه سویداء را هدف قرار داد.

شبکه الاخباریه افزود: طرف‌های مربوطه و ساکنان توانستند عناصر داعش را تعقیب کرده و دو عضو این گروه را به هلاکت برسانند. این انفجارهای تروریستی همزمان با حمله داعش به روستاهای المتونه، دوما و تیما در حومه شرقی و شمال شرقی سویداء بود که ۳۳ کشته و تعدادی زخمی برجای گذاشت.

طبق گزارش این شبکه،‌ یکی از شهروندان نیز بعد از اینکه توانست یکی از عناصر داعش را تعقیب و او را در منطقه المسلخ بکشد، جان خود را از دست داد. در همین راستا، یگان‌هایی از ارتش سوریه حمله داعشی‌ها به روستاهای المتونة، دوما و تیما در حومه سویداء واقع در شمال شرق سوریه را دفع کردند.

ساکنان روستای دوما نیز توانستند چهار تن از داعشی‌ها را در این درگیری از پای درآورند.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین