کد خبر: ۲۲۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
۲-۳ ماه است که ما در اداره کل مستقر شده ایم و در این مدت به اعتراض ها در این مورد رسیدگی کردیم و به این نتیجه رسیدیم انتخابات باید باطل شود و مجددا انتخابات هیات برگزار شود.
 رییس هیات وزنه برداری چهارمحال و بختیاری بعد از دوسال از برگزاری انتخابات هیات به دلیل داشتن مدرک تحصیلی دیپلم برکنار شد.

 مهران رییسی در سال ۹۵ به عنوان رییس هیات وزنه برداری استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد و سپس فدراسیون او را به عنوان  رییس کمیته استان های فدراسیون انتخاب کرد. رییسی حتی عضو شورای عالی فنی وزنه برداری هم است و در آخرین جلسه شورا هم حضور داشت. اما اکنون مشخص شده مدرک تحصیلی او دیپلم است و به همین دلیل انتخابات هیات بعد از دوسال باطل شد و قرار است انتخابات دوباره برگزار شود.

علیرضا تشنیزی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفتگو با ایسنا در مورد این اتفاق گفت: این اتفاق صحت دارد. این قضیه مربوط به دو سال پیش است و آن زمان قاسمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری  و نظیفی معاون او بود. آنها انتخابات را برگزار کردند و اینکه چرا مدارک تحصیلی رییسی را چک نکردند خودشان باید پاسخگو باشند.  اکنون هم نیستند که پاسخی بدهند.

او ادامه داد: ۲-۳ ماه است که ما  در اداره کل مستقر شده ایم و در این مدت به اعتراض ها در این مورد رسیدگی کردیم و به این نتیجه  رسیدیم انتخابات باید باطل شود و مجددا انتخابات هیات برگزار شود.

او در پاسخ به این پرسش که یعنی فدراسیون وزنه برداری هم در جریان مدرک تحصیلی رییسی بوده است، تاکید کرد: کسی نمی تواند بگوید در جریان نبوده ام. فدراسیون هم در جریان بوده اما اینکه چرا اهمیت ندادند باید مرادی خودش جواب بدهد. آن چیزی که به ما مربوط می شد این بود که چون تخلف انجام گرفته، انتخابات را باطل کنیم که این کار را نیز انجام دادیم.

تشنیزی در مورد زمان برگزاری مجدد انتخابات هیات نیزگفت: کارهای مربوط به آن را انجام دادیم و انتخابات کمتر از یک ماه دیگر برگزار خواهد شد و سرپرست هیات هم تا دو روز آینده مشخص می شود.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین