|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۲۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
یکی از درخواست‌های شورای هماهنگی این بود که دولت هرچه زودتر تصمیمات لازم را با استفاده از افراد صاحبنظر در حوزه اقتصاد را اتخاذ کند به ویژه در بحث رویکردها دوستان ما اعتقاد داشتند رویکردهای دولت دارای ایراد و اشتباه است و باید این مشکلات حل شود.
 رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خبر داد که در آخرین شورای هماهنگی جبهه اصلاحات سه موضوع شرایط اقتصادی، امنیت مرزها و بازگشت سپنتا نیکنام به شورای شهر یزد مورد بررسی قرار گرفت.

داوود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با آخرین جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اظهار کرد: بنابر روند همیشگی که هر دو هفته یکبار جلسات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برگزار شده و در مورد موضوعات روز صحبت می‌شود ما نیز این هفته شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برگزار کردیم و در مورد موضوعات مختلف همچون مسائل اقتصادی، افزایش نرخ ارز و نگرانی‌هایی که برای مردم ایجاد شده است صحبت کردیم.

وی ادامه داد: یکی از درخواست‌های شورای هماهنگی این بود که دولت هرچه زودتر تصمیمات لازم را با استفاده از افراد صاحبنظر در حوزه اقتصاد را اتخاذ کند به ویژه در بحث رویکردها دوستان ما اعتقاد داشتند رویکردهای دولت دارای ایراد و اشتباه است و باید این مشکلات حل شود.

محمدی یادآور شد: در این جلسه تاکید شد تا با فساد و افراد سودجو که با نفوذ در نهادهای مختلف و حتی با نفوذ در دولت مشکل ایجاد کرده‌اند برخورد شود.

رییس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به شهادت مرزبان‌های کشورمان، گفت: یاد این پاسداران عزیز در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گرامی داشته و نسبت به اتفاقاتی که در آن منطقه از کشورمان افتاده ابراز نگرانی شد.

وی خاطر نشان کرد که موضوع سپنتا نیکنام در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مطرح شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین