|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۶
کد خبر: ۲۲۲۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
سایپا برای تولید بسیاری از محصولات خود در حال پرداخت زیان است و برای دستیابی به سود مدنظر، بايد قیمت خودروها متناسب با افزایش هزینه‌های تولید در سال جاری، افزایش یابد.
 رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا گفت: باید بین نرخ فروش خودرو و بهای تمام‌شده تناسب ایجاد شود تا سایپا بتواند به سود مدنظر دست یابد.

به گزارش سايپانيوز علیرضا بادکوبه گفت: در چندماه گذشته قیمت خودروهای خارجی در بازار به‌شدت افزایش یافته اما درحالی‌که تولیدات داخلی با ارزبری بالایی مواجه هستند، خودروهای ساخت داخل مشمول قیمت‌گذاری دستوری می‌شوند و زمینه زیان خودروسازان را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: سایپا برای تولید بسیاری از محصولات خود در حال پرداخت زیان است و برای دستیابی به سود مدنظر، بايد قیمت خودروها متناسب با افزایش هزینه‌های تولید در سال جاری، افزایش یابد.

بادکوبه تصریح کرد: فعالیت‌های زیادی را برای دستیابی به این هدف انجام داده‌ایم و امیدواریم با توجه به شرایط موجود به اهداف خود دست یابیم.

رئيس هيات مدیره سایپا گفت: ما درخواست ارائه محصولات خود و کشف قیمت در بورس کالا را داديم که شورای رقابت موافقت نکرد و چنانچه این درخواست مورد موافقت قرار مي گرفت، مطمئنا جلوی زیان سایپا گرفته می شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین