|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۲۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
وزارتخانه شما از معدود دوایر دولتی است که از پایتخت تا کوچک‌ترین روستاها دارای انشعاب و نماینده است، خواهش می‌کنم به وضعیت آموزشیاران نهضت سوادآموزی با حقوق‌های بسیار کم با سال‌ها سابقه کار در مناطق روستایی محروم رسیدگی شود.
 نماینده مردم فومن در مجلس گفت: اگر جلوی واردات بی‌رویه برنج گرفته نشود شالیکاران شمالی سود ناچیزی را که امروز دارند از دست می‌دهند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی افتخاری در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: هفته‌ای که گذشت کشاورزان منطقه با تمام مشکلات خشکسالی محصول برنج خود را برداشت کردند ولی امروز دغدغه این را دارند که نسبت به واردات برنج چه کاری انجام دهند و کشاورزان و شالیکاران زحمتکش عمده زحمات‌شان به واسطه دلالان به تاراج می‌رود. اگر جلوی واردات بی‌رویه برنج گرفته نشود شالیکاران شمالی سود ناچیز را از دست می‌دهند.

وی در ادامه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: وزارتخانه شما از معدود دوایر دولتی است که از پایتخت تا کوچک‌ترین روستاها دارای انشعاب و نماینده است، خواهش می‌کنم به وضعیت آموزشیاران نهضت سوادآموزی با حقوق‌های بسیار کم با سال‌ها سابقه کار در مناطق روستایی محروم رسیدگی شود.


منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین