|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۲۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
در شرایط فعلی می‌طلبد که شاهد برخورد جدی‌تری با کسانی باشیم که از وضعیت فعلی سوء استفاده می‌کنند و در مساله ارز، سکه و خودرو مشکلاتی را به وجود می‌آورند.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دستور اخیر آقای روحانی برای مقابله با فساد را به فال نیک می‌گیریم بخصوص در شرایط فعلی که با توجه به اقدامات آمریکا نیازمند انسجام داخلی بیشتری در برابر دشمنان هستیم.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی در زمینه عملکرد دولت در برخورد با فساد در 5 سال اخیر اظهار کرد: نقدهایی بر دولت در زمینه برخورد جدی با فساد در 5 سال اخیر وجود دارد اما دستور اخیر آقای روحانی در این زمینه به فال نیک می‌گیریم بخصوص در شرایط فعلی که با توجه به اقدامات آمریکا نیازمند انسجام داخلی بیشتری در برابر دشمنان هستیم.

وی افزود: در شرایط فعلی می‌طلبد که شاهد برخورد جدی‌تری با کسانی باشیم که از وضعیت فعلی سوء استفاده می‌کنند و در مساله ارز، سکه و خودرو مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه لازم است در برخورد با فساد گام اول را دستگاه اجرایی بردارد اظهار کرد: بعد از اقدامات اولیه دولت باید قوه قضاییه هم به این موضوع وارد شود و جلوی اقدامات سوء استفاده‌گران را بگیرد.

حسینی در پاسخ به پرسشی در زمینه تاثیرگذاری انتشار لیست شرکت‌ها و کسانی که ارز دولتی دریافت کرده و آن را در بازار به قیمت گران‌تر فروخته‌اند اظهار کرد: این موضوع که برخی از شرکت‌ها ارز 4200 تومانی دریافت کرده‌اند و آن را با قیمت ارز آزاد در بازار فروخته‌اند نکته‌ای است که باید مردم از آن اطلاع داشته باشند و دستگاه‌های نظارتی نیز از اسامی این شرکت‌ها خبردار شوند تا با آن‌ها برخورد کنند و هر مقدار نظارت و شفافیت بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد به نفع مردم است و قطعا مطالبه جامعه نیز همین است.

وی در پایان تاکید کرد: در نهایت با مراقبت کنیم که لیست‌های منتشر شده که بخصوص در فضای مجازی نیز به شکل گسترده‌ای پخش شده‌اند، توسط منابع رسمی مورد تایید قرار گیرند تا در این میان حق کسی ضایع نشود و اسامی عده‌ای بی‌دلیل در این میان مطرح نشود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین