|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۲۲۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
در روز سه‌شنبه (دوم مردادماه) به غیر از شمال غرب کشور در سایر مناطق ذکر شده این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وقوع وزش باد شدید در شرق و شمال شرق کشور از مواج بودن خلیج فارس، دریای عمان و خزر خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از امشب تا روز سه‌شنبه در شرق و مرکز خلیج‌فارس و شرق سواحل دریای عمان دریا مواج خواهد بود. همچنین امروز دریای خزر نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در برخی نقاط شمال غرب، استان‌های ساحلی خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز مرکزی و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شرق و جنوب شرق فارس رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز سه‌شنبه (دوم مردادماه) به غیر از شمال غرب کشور در سایر مناطق ذکر شده این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی دو روز آینده به سبب وزش باد شدید در خوزستان و بوشهر احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد،‌ تاکید کرد: در سه روز آینده در شمال شرق و نوار شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درمورد وضعیت آب‌وهوایی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس‌ فردا (دوشنبه و سه‌شنبه اول و دوم مرداد ماه) صاف در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 39 و 28 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین