|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۲۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
شهرام شکوهی خواننده پاپ کشور گفت: می‌دانم خیلی‌ها به زودی مرا برای قیمت‌گذاری بلیت کنسرتم به رگبار انتقاد می‌گیرند و من ترجیح می‌دهم با گذشت از حق خودم به ارزانی بلیت کنسرت کمک کنم.
  شهرام شکوهی خواننده پاپ کشور گفت: می‌دانم خیلی‌ها به زودی مرا برای قیمت‌گذاری بلیت کنسرتم به رگبار انتقاد می‌گیرند و من ترجیح می‌دهم با گذشت از حق خودم به ارزانی بلیت کنسرت کمک کنم.

شهرام شکوهی در نشست خبری کنسرتش که امروز برگزار شد، در خصوص استقبال کم از کنسرت‌ها به دلیل مشکلات معیشتی بیان کرد: «بحثی که این روزها خیلی مطرح است، معیشت مردم است. بسیاری می‌گویند با گرانی بلیت کنسرت و هزینه‌های گزافی که برای حضور در کنسرت ها وجود دارد، شاید کنسرت برای یک خانواده با هزینه های جانبی، به ۸۰۰ هزار تومان برسد. بنابراین بسیاری ترجیح می دهند به جای کنسرت، پارک بروند. این روزها کنسرت رفتن برای بسیاری به آرزوی دست نیافتنی تبدیل شده است. به همین دلیل قیمت بلیت های کنسرت جدیدم را با میانگین قیمت پنجاه هزار تومان فروختم.»

او با بیان اینکه من تحت هر شرایطی می‌خوانم، ادامه داد: «در حال حاضر کنسرت می‌گذارم که بتوانیم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که موسیقی ادامه پیدا کند و چرخه موسیقی متوقف نشود. باید فکری به حال این روزهای موسیقی شود، چرا که با این روند در آینده نزدیک چرخه موسیقی متوقف می‌شود و نان خیلی‌ها بریده می‌شود.»

این خواننده پاپ ادامه داد: «خیلی‌ها می‌گفتند تو نگران معیشت مردم نیستی اما من نگران معیشت مردم هستم و بیشتر نگران کسانی هستم که با از بین رفتن کنسرت‌ها نان‌شان بریده می‌شود از این رو من در حدی که هزینه خواندنم را نگیرم، می‌توانم به ارزانی بلیت کمک کنم. شاید برخی خوانندگان کنسرت‌شان را مانند سیروان خسروی لغو کنند و مجبور شوند جریمه‌هایی هم به سالن‌ها پرداخت کنند که من به این کارشان تبریک می‌گویم اما ترجیح می‌دهم کنسرت را با قیمت پایین‌تر برگزار و از درآمد خودم صرف نظر کنم و کاری انجام دهم که کسانی که در عرصه موسیقی فعالیت می‌کنند همچنان در این کار بمانند و با سالن دار صحبت می‌کنیم که در پرداخت هزینه‌ها ما را یاری کند.»
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین