|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۲۲۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار دختران شین‌آبادی تلاش و پیگیری‌های جدی برای تسریع در روند درمانی آنان را مورد تأکید قرار داد.
  معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار دختران شین‌آبادی تلاش و پیگیری‌های جدی برای تسریع در روند درمانی آنان را مورد تأکید قرار داد.

معصومه ابتکار در دیدار و گفتگو با دختران دانش‌آموز شین‌آبادی و والدین و وکیل‌شان ضمن ابراز همدردی، گفت: شما و خانواده محترم‌تان سختی و درد بسیار بزرگی را تحمل می‌کنید و ما خود را در غم شما شریک می‌دانیم و رسیدگی و تکمیل روند درمان شما را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: موضوع درمان شما از ابتدا در دولت با جدیت در دستور کار قرار گرفته و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا شرایط زندگی قابل قبولی برایتان فراهم شود.

ابتکار با انتقاد از عدم بکارگیری «مشاوران روانشناسی» برای بهبود وضعیت روحی و روانی این دختران نیز تصریح کرد: تعجب می‌کنم که چطور تا الان بحث مشاوره درمانی برای دختران اجرا نشده است، این در حالسیت که این مباحث بسیار ضروری هستند. اگرچه این دختران روح بزرگی دارند و با سختی‌های بسیاری روبرو شدند و قدرت استقامت و صبر و تحمل بالایی دارند اما این مشاوره‌ها به توان افزایی آنها کمک می‌کند و دولت پیگیر این موضوع خواهد بود.

ابتکار با تاکید بر پیگیری بحث «دیه» دخترانی که در این حادثه جانشان را از دست داده‌اند نیز اظهار کرد: امیدواریم تا با مطرح شدن مشکل این دختران شورای فقهی و حقوقی معاونت زنان پیگیری لازم در مورد مسئله دیه زنان را انجام دهد و اصلاحات لازم اعمال شود. این موضوع یکی از موضوعات مهم ماست و شاید بحث این دختران به پیگیری این مسئله کمک کند.

ابتکار با اشاره به درخواست‌ها و نکاتی که دختران شین‌آبادی بیان کردند، گفت: تمامی نکاتی را که در این جلسه مطرح گردید با جدیت و از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری خواهیم کرد تا ضمن برطرف کردن عقب‌ماندگی‌ها، در روند درمان و رسیدگی به مشکلات شما شتاب ایجاد شود.

در این دیدار دختران شین‌آبادی و وکیل آنان هر کدام در سخنان جداگانه‌ای خواستار تسریع در روند درمانی خود و توجه بیشتر مسئولین نسبت به مشکلاتشان شدند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین