|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۲۲۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
صداوسیمای ملی که موظف است از منافع ملی حمایت کند دولت را تضعیف می‌کند و در جهت خواست‌های سیاسی گروهی اندکی حرکت می‌کند اما ادعا دارد که از منافع نظام حمایت می‌کند.
دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: صداوسیما همچون سایر اعضای نظام باید تلاش‌های تیم اقتصادی دولت را برای مردم بازگو کند.

فاطمه راکعی در گفت‌وگو با ایسنا ،در ارتباط با ضرورت پرهیز از مدیریت منفی افکار عمومی، اظهار کرد: صداوسیما در سال‌های اخیر بسیار بد عمل کرده و مورد انتقاد مسئولین و فعالین سیاسی و مدنی زیادی قرار گرفته است، اخیرا هم با چند برنامه اشتباه شرایطی را ایجاد کرده که دیگر نمی‌تواند ادعا کند در راستای منافع ملی حرکت می‌کند.

وی ادامه داد: صداوسیمای ملی که موظف است از منافع ملی حمایت کند دولت را تضعیف می‌کند و در جهت خواست‌های سیاسی گروهی اندکی حرکت می‌کند اما ادعا  دارد که از منافع نظام حمایت می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مقام معظم رهبری اخیرا تاکید کرده‌اند که همه باید در راستای همدلی و وحدت کشور حرکت کنند و صداوسیما نیز از این دستور مستثنی نیست. نقل به مضمون می‌کنند که رهبری از صداوسیما هم خواسته‌اند که تلاش‌های دولت را نشان دهد.

وی ادامه داد: همه نهادها و سازمان‌ها عضوی از مجموعه اصلی کشور هستند که همه آنها وظیفه دارند کشور را به نحو احسن اداره کنند، بدون همکاری و همدلی میان تمام این نهادها، کشور پیشرفت نخواهد کرد.

راکعی در پایان گفت: به قول مرحوم امام، باید صدای واحدی از کشور به گوش همگان برسد. درخواست ما این است که صداوسیما نیز همچون سایر نهادها کنار تیم اقتصادی دولت قرار بگیرد و افکار عمومی را متوجه تلاش‌های ایجاد شده و ضرورت‌های جامعه امروز کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین