|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۲۲۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
شریعتی نیاسر ادامه داد: ۱۰۰ نفر از اعضای هیات علمی، که دارای مدرک دکتری هستند مشکل خاصی ندارند و طبق دستور لازم است در هیات مرکزی جذب وضعیت آنها بررسی شود.
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در آینده‌ای نزدیک مساله تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مشروط دانشگاه پیام‌نور حل خواهد شد، هم اکنون نیز بررسی وضعیت حدود ۴۵۰ نفر از اعضای هیات علمی واجد شرایط، در دستور هیات مرکزی جذب قرار گرفته است.

مجتبی شریعتی نیاسر در گفت و گو با ایسنا در خصوص تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مشروط دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: ۹۰۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام‌نور دارای وضعیت پیمانی مشروط بودند که کار ۳۰۰ نفر از آن‌ها انجام شده و حکم آن‌ها صادر شده است.

وی افزود: برای ۳۵۰ نفر از اعضای هیات علمی که دارای وضعیت پیمانی مشروط بودند مجوز هیات امنا اخذ شده و بررسی وضعیت آنها در دستور هیات مرکزی جذب قرار گرفته است و انجام خواهد شد.

شریعتی نیاسر ادامه داد: ۱۰۰ نفر از اعضای هیات علمی، که دارای مدرک دکتری هستند مشکل خاصی ندارند و طبق دستور لازم است در هیات مرکزی جذب وضعیت آنها بررسی شود.

معاون آموزشی وزارت علوم در پایان با اشاره اینکه ۱۵۰ نفر باقی‌مانده که از شاخص‌های لازم برخوردار نبودند، تا فردا یکشنبه ۳۱ تیرماه مهلت دارند که قرارداد خود را بازنگری کنند، خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد، ۵۰ نفر مراجعه کرده‌اند. با این وصف در آینده نزدیک مساله هیات علمی‌های دانشگاه پیام‌نور حل خواهد شد و بررسی حدود ۴۵۰ نفر از اعضای هیات علمی واجد شرایط در دستور هیات مرکزی جذب قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده مشکل آن‌ها نیز برطرف خواهد شد.




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین