|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
کد خبر: ۲۲۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
لذا تا زمان رفع مشکل ازطرف برق تهران و نیز شرکت توزیع در یک بازه زمانی، مشترکین خاموشی را احساس می‌کنند؛ که علت قطعی‌های مکرر مصرف بالا بوده و پس از برقدار شدن شبکه، سیستم‌ها و رله‌های حفاظتی جهت جلوگیری از خسارت بیشتر به شبکه مانند فیوزهای موجود در منازل که در زمان مصرف بالا از خود واکنش نشان می‌دهند؛ بصورت اتوماتیک برق را قطع می‌کنند.
شرکت توزیع برق استان البرز ضمن عذرخواهی از خاموشی‌ها و قطعی برق ناخواسته و بی‌برنامه از مشترکان خواست تا حداقل به میزان 10 درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

 شرکت توزیع برق استان البرز در توضیح خاموشی‌های ناخواسته و خارج از برنامه استان اعلام کرد: با توجه به تداوم گرما و افزایش دما به بیش از ٤٠ درجه سانتیگراد و متعاقبا بالا رفتن مصرف، باعث آسیب در تجهیزات فوق توزیع (درمحدوده عملکرد برق منطقه‌ای تهران ) و نیز تجهیزات شرکت توزیع از قبیل ترانس‌های زمینی، هوایی و سرکابل‌های اتصال برق به شبکه می‌شود.

لذا تا زمان رفع مشکل ازطرف برق تهران و نیز شرکت توزیع در یک بازه زمانی، مشترکین خاموشی را احساس می‌کنند؛ که علت قطعی‌های مکرر مصرف بالا بوده و پس از  برقدار شدن شبکه، سیستم‌ها و رله‌های حفاظتی جهت جلوگیری از خسارت بیشتر به شبکه مانند فیوزهای موجود در منازل که در زمان مصرف بالا از خود واکنش نشان می‌دهند؛ بصورت اتوماتیک برق را قطع می‌کنند.

بنابراین تنها را برون رفت از مشکلات قطعی با برنامه و بی برنامه، صرفه جویی مشترکین به میزان حداقل ١٠ درصد است.

این شرکت مجددا از مشترکین برق استان البرز بابت قطعی‌ها وخاموشی‌های ناخواسته عذر خواهی کرد.

گفتنی است، پیش از این مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در گفت و گو با ایسنا از مصرف 18 درصد برق استان توسط سیستم‌های سرمایشی خبر داده و اعلام کرده بود که یکی از بهترین‌ راه‌های صرفه‌جویی در این ایام خاموش کردن کولر و سیستم سرمایشی به مدت یک تا دو ساعت در زمان اوج مصرف  است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین