|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۲۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
برخی از این پرونده ها از سال 90 در منطقه تشکیل شده اند وتا مرحله صدور پروانه نیز پیش رفته بودند که پس از ابلاغ شورای شهر اسلامی تهران و با تدبیر معاونت شهرسازی و معماری منطقه متوقف شده‌اند که در این رابطه نیز منتظر تعیین تکلیف از سوی شورای شهر محترم هستیم.
 شهردار منطقه 4 تهران از توقف اجرای 16 پرونده برج باغ پس از ابلاغیه لغو مصوبه برج باغ ها توسط شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

 سیدعلیرضاحسینی‌ در این باره گفت: به منظور حفظ باغات و جلوگیری از قطع درختان واقع در محدوده باغ های منطقه 4 ، طبق مصوبه سال گذشته شورای اسلامی شهر تهران، اجرای مصوبه برج باغ ها لغو شده و هیچگونه پروانه ای در مورد آن ها صادر نخواهد شد.

وی اضافه کرد: برخی از این پرونده ها از سال 90 در منطقه تشکیل شده اند وتا مرحله صدور پروانه نیز پیش رفته بودند که پس از ابلاغ شورای شهر اسلامی تهران و با تدبیر معاونت شهرسازی و معماری منطقه متوقف شده‌اند که در این رابطه نیز منتظر تعیین تکلیف از سوی شورای شهر محترم هستیم.

شهردار منطقه 4 در ادامه افزود: هر گونه تشکیل پرونده و صدور پروانه جدید برای تمامی پلاک‌هایی که باغ شناخته شده است، از تاریخ ابلاغ این مصوبه در منطقه 4 متوقف شده است.

حسینی با بیان اینکه رعایت مرّ قانون در فعالیت‌های مدیریت شهری‌، خط قرمز است خاطر نشان کرد: مصوبه پیشین برج باغ‌ها، افزایش چالش‌های زیست محیطی شهر تهران بر اثر صدور مجوزهای غیر قانونی  ساخت و ساز در باغات را به دنبال داشت.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران،  وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت حفظ حداکثری فضاهای باقی مانده پایتخت و جلوگیری از تداوم ساخت و ساز در باغات شهر، اجرای دقیق  این دستورالعمل در منطقه 4 در دستور کار قرار گرفته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین