|
|
امروز: چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۸
کد خبر: ۲۲۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
دستگاه های حاکمیتی وزارت جهاد کشاورزی موظف هستند همکاری های لازم را با صاحبان صنایع غذایی و تولیدکننکان به عمل آورند و از تولیدکنندگانی که مسئولیت کمی و کیفی تولید خود را با برند و نام خود می پذیرند، حمایت کنند.
 وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت «برندسازی» برای ارتقای کیفیت،استاندارد و بازارپسندی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی که به همراه هیاتی از مدیران ارشد این وزارت به منظور بهره برداری و بازدید از طرح های بخش کشاورزی استان اصفهان به این استان سفر کرده است،امروز پنجشنبه در بازدید از کارخانه تولید خوراک طیور در زنجیره تولید مرغ حلال اسپادانا در «کوهپایه» اصفهان بر نقش و اهمیت برندسازی در حوزه محصولات کشاورزی تاکید و اعلام کرد: برندینگ مواد غذایی نقش مهمی در ارتقای کیفیت و استاندارد محصولات کشاورزی و نیز جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی دارد و می تواند به تولید بازار محور، مشتری پسند و همچنین پایداری تولید بیانحامد.

وی تصریح کرد:دستگاه های حاکمیتی وزارت جهاد کشاورزی موظف هستند همکاری های لازم را با صاحبان صنایع غذایی و تولیدکننکان به عمل آورند و از تولیدکنندگانی که مسئولیت کمی و کیفی تولید خود را با برند و نام خود می پذیرند، حمایت کنند.

زنجیره تولید مرغ حلال اسپادانا با احداث کارخانه تولید خوراک طیور به ظرفیت ۱۵ تن در ساعت،تولید مکمل معدنی و ویتامینه به ظرفیت ۳ تن در ساعت و همچنین تولید فول فت سویا به ظرفیت ۳ تن در ساعت در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در شهرک صنعتی کوهپایه با سرمایه گذاری ۷۵۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین