|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۲۲۲۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
حقوق ماهیانه او با تمامی مزایا ۳ ملیون تومان بود و معتقد بود این مبلغ کفاف مخارج زندگی‌اش را نمی‌دهد.فدراسیون نیز نمی‌توانست طبق قانون حقوق وی را افزایش دهد و در نهایت وی به همین دلیل استعفا کرد.
 نایب رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای می‌گوید: مرادی‌فر دبیر این فدراسیون بدلیل ناکافی دانستن حقوق ۳ میلیون تومانی از سمت خود استعفا کرده است.

سید عبدالله سجادی نایب رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در گفتگو با ایسنا، با اعلام خبر استعفای مصطفی مرادی‌فر دبیر فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای،درباره دلیل این استعفا پس از یک سال از حضور در این فدراسیون اظهار کرد: تنها دلیل استعفای مرادی‌فر همانطور که خود او نیز در نامه استعفایش عنوان کرده، ناکافی بودن حقوق دریافتی از فدراسیون بوده است.حقوق او حتی کفاف اجاره خانه اش را هم نمی‌داد و امور زندگی اش به خوبی اداره نمی‌شد به همین دلیل تصمیم گرفت با فدراسیون قطع همکاری کند.

نایب رییس فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای درباره میزان حقوق مرادی‌فر گفت: حقوق ماهیانه او با تمامی مزایا ۳ ملیون تومان بود و معتقد بود این مبلغ کفاف مخارج زندگی‌اش را نمی‌دهد.فدراسیون نیز نمی‌توانست طبق قانون حقوق وی را افزایش دهد و در نهایت وی به همین دلیل استعفا کرد.

وی درباره تعیین جانشین برای مرادی فر نیز خاطرنشان کرد: هنوز جانشینی برای او تعیین نشده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین