|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۵
کد خبر: ۲۲۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
سرمربی پرسپولیس می‌گوید این تیم ترجیح می‌داد تا در داخل زمین استقلال را شکست دهد و قهرمان سوپرجام شود.
 سرمربی پرسپولیس می‌گوید این تیم ترجیح می‌داد تا در داخل زمین استقلال را شکست دهد و قهرمان سوپرجام شود.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس درباره لغو دیدار سوپرجام مقابل استقلال که قرار بود در تاریخ ۲۹ تیر برگزار شود، اظهار کرد: این خیلی طبیعی بود که نمی‌شود زمان بازی را تغییر داد. معمولا این بازی‌ها را عقب نمی‌اندازند. البته ما دوست داشتیم جوانمردانه رقابت کنیم و در زمین فوتبال برنده شویم. ما هیچ وقت از مسئولیت‌مان فرار نمی‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت وحید امیری در تمرین‌های این تیم توضیح داد: او باید هرچه سریع‌تر به تمرین‌ها بازگردد. بازیکنان همیشه باید تمرین کنند. بازیکنان بزرگ هم هر روز یک جلسه تمرین دارند.

او درباره پیشنهاد بالایی که وحید امیری در خارج از ایران دارد، گفت: اگر من هم پیشنهاد بالاتری داشتم باز هم به تمرین می‌آمد تا تمرین کنم. او باید تا زمانی که تکلیفش روشن شود در تمرین حضور داشته باشد.

برانکو در ادامه بیان کرد: ما در حال آماده‌سازی هستیم. قطعا در اولین هفته لیگ برتر نمی‌توانیم در آمادگی کامل به میدان برویم و پس از سه چهار هفته تیم به سطح خوبی می‌رسد. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و همین مساله باعث شده تا خوشبین باشیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن دیگری هم جذب می‌کند، تصریح کرد: فعلا نیازی به بازیکن نداریم و باید منتظر باشیم تا در نیم فصل از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا مهاجم جذب نکرده‌اند، گفت: ترابی و سروش رفیعی مهاجم هستند.

برانکو در پایان درباره نتایج تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: من به نتایج کرواسی در جام جهانی افتخار می‌کنم. بعد از فینال غمگین بودم اما از نظر من قهرمان واقعی جام جهانی کرواسی بود چون بهتر از فرانسه بازی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین