|
|
امروز: چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۲
کد خبر: ۲۲۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
انتخابات‌های فدراسیون‌های ورزشی مثل انتخابات‌های سیاسیون نیست. در ورزش رقابت متفاوت است و همه رفیق هستند. قطعا در خانواده قایقرانی نیز چنین شرایطی به مراتب بهتر وجود دارد و بعد از انتخابات همه نامزدها رفیق هم و کنار هم هستند.
 رئیس فدراسیون قایقرانی با ابراز رضایت از وضعیت ملی‌پوشانش در مسیر بازی‌های آسیایی تاکید کرد که تصمیمی برای خروج از انتخابات ندارد.

غلامرضا امینی در گفت و گو با ایسنا، درباره مشخص شدن زمان انتخابات فدراسیون قایقرانی و برگزار شدن آن قبل از بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خدا را شکر که این انتخابات به موقع برگزار می‌شود و وضعیت قایقرانی مشخص خواهد شد. البته فضای انتخابات همیشه یک جو سنگین ایجاد می‌کند اما چون همه نامزدها از خانواده قایقرانی هستند قطعا ورزشکاران ما تحت تاثیر قرار نمی‌گیرند و کارشان را در مسیر بازی‌های آسیایی انجام خواهند داد.

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: انتخابات‌های فدراسیون‌های ورزشی مثل انتخابات‌های سیاسیون نیست. در ورزش رقابت متفاوت است و همه رفیق هستند. قطعا در خانواده قایقرانی نیز چنین شرایطی به مراتب بهتر وجود دارد و بعد از انتخابات همه نامزدها رفیق هم و کنار هم هستند.

او در پاسخ به این سوال که قبول دارد فضا طوری است که قبل از انتخابات خیلی‌ از نامزدها کنار بکشند؟ تصریح کرد: فکر نمی‌کنم کسی کنار بکشد چون همه عزیزان رایزنی‌هایشان را شروع کرده‌اند. همه در حال تلاش هستند و فعالیت انتخاباتی می‌کنند.

امینی در پاسخ به این سوال که آیا خودش هم کنار نمی‌کشد؟ تصریح کرد: خیر من تا آخر در رقابت خواهم ماند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه به وضعیت ملی‌پوشان در رشته‌های مختلف اشاره کرد و گفت: تیم ملی رویینگ پسران عازم چین شده و دختران نیز اول ماه به چین می‌روند. قرار است تیم‌های ملی در چین اردو داشته باشند و از آنجا به صورت مستقیم راهی بازی‌های آسیایی شوند. تیم ملی آب‌های آرام نیز به تایلند می‌رود و ملی‌پوشان از آنجا راهی این تورنمنت می‌شوند. خدا را شکر می‌کنم که شرایط خوبی در تیم‌های ملی وجود دارد و توانستیم برنامه‌ریزی‌هایمان را عملی کنیم.

امینی درباره شرایط ملی‌پوشان نیز گفت: همه ملی‌پوشان خوب کار می‌کنند. شاهو ناصری انگیزه فوق‌العاده‌ای دارد و در این مدت خیلی خوب کار کرده‌است. او با علی اجاقی واقعا خوب هستند. عادل مجللی و پژمان دیوسالاری هم خوب تمرین می‌کنند و شرایطشان ایده‌آل است. محمد نبی رضایی هم در تمرینات عالی بوده. با این حال هنوز هیچ ترکیبی مشخص نیست و در تایلند ارنج قایق‌ها نهایی می‌شود. در کایاک هم ملی‌پوشان شرایط خوبی دارند و تمام تلاشمان این است که بتوانیم در قایق‌هایی که شرکت می‌کنیم به مدال‌های خوشرنگ برسیم.

او درباره ملی‌پوشان رویینگ نیز بیان کرد: محسن شادی در تست‌ها عالی بوده و شرایط بسیار خوبی دارد. محسن خیلی خوب است و هر زمان که بخواهد خودش را به بهترین شرایط می‌رساند. در رویینگ دختران نیز نازنین ملایی در تک نفره سبک وزن شرکت می‌کند و تمام تمرکزش بر روی آن است و شانس زیادی برای بهترین مدال دارد. برای سنگین‌وزن نیز خانم مرادخانی باید از بین نفراتش یک نفر انتخاب کند. در باقی ارنج‌ها نیز ورزشکاران تمریناتشان را انجام می‌دهند تا قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی ترکیب نهایی مشخص شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین