|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۲۲۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
با پایان یافتن جام جهانی 2018 می‌توان تیم منتخب این رقابت‌ها را انتخاب کرد.
 با پایان یافتن جام جهانی 2018 می‌توان تیم منتخب این رقابت‌ها را انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، جام جهانی 2018 هم به پایان رسید و فرانسه موفق شد با پیروزی در دیدار نهایی قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد.

در این رقابت‌ها برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم‌شان داشتند که در تیم منتخب جام جهانی قرار می‌گیرند.

تیم منتخب جام جهانی 2018:
 

دروازه‌بان:

تیبو کورتوا (بلژیک)


شش گل خورده در هفت بازی شاید آماری نباشد که به واسطه آن گلر برتر جام جهانی را انتخاب کرد ولی کورتوا با وجود فراز و نشیبی که داشت در مجموع بهتر از هم پستی‌هایش ظاهر شد و دستکش طلایی را هم به خودش اختصاص داد.


مدافعین:

مگوایر(انگلیس)

مدافع 25 ساله سه‌شیرها در جام جهانی درست مثل تیمش عملکرد خوبی داشت و توانست یکی از عوامل صعود تیمش به نیمه نهایی و جمع 4 تیم پایانی باشد.

 

واران (فرانسه)

شادترین بازیکن فوتبال دنیا در چند ماه اخیر بدون شک واران است. کسی که چند ماه قبل در کیف جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد و حالا قهرمانی جام جهانی را جشن می‌گیرد. واران عملکرد خوبی در خط دفاعی فرانسه داشت و نقش پررنگی در قهرمانی تیمش ایفا کرد.

 

گودین (اروگوئه)

خیلی‌ها اروگوئه را مدعی قهرمانی می‌دانستند و مسیری که این تیم تا پیش از بازی با فرانسه قهرمان طی کرد هم چنین موضوعی را را اثبات می‌کرد ولی در نهایت حذف شدند. گودین یکی از  مهره‌های کلیدی اروگوئه بود و نقش پررنگی در قدرت خط دفاعی تیم داشت.

هافبک‌ها:

لوکا مودریچ (کرواسی)

بهترین بازیکن جام شد تا تردیدی در حضورش در تیم منتخب وجود نداشته باشد. کاپیتان کرواتها در ترکیب تیمش خوش درخشید و عنوان برترین بازیکن شایسته او بود.

 

 گریزمان (فرانسه)

دشان او را یک خط عقب آورد و به عنوان هافبک از او بازی گرفت و عملکردش هم نشان می‌دهد تصمیم درستی بود و مهاجم اتلتیکو مادرید در این پست هم توانست خودش را نشان دهد. گریزمان از بهترین‌های فرانسه در مسیر قهرمانی بود.

 

پوگبا (فرانسه)

در مجموع در طول جام عملکرد خوبی داشت و حسن ختامش گلی بود که در فینال به ثمر رساند و توانست قهرمانی فرانسه را مسجل کند. پوگبا 4 سال قبل پدیده جام بود و حالا یکی از برترین‌های تیم قهرمان است.

 

دیبروین (بلژیک)

نشان داد بی‌دلیل با مسی و رونالدو مقایسه نمی‌شود و عملکرد درخشانش در منچستر سیتی در لیگ جزیره را توانست در ترکیب بلژیک هم به نمایش بگذارد و بخش مهمی از نمایش چشم نواز تیمش بود و مستحق حضور در جمع برترین‌هاست.

 

هازارد (بلژیک)

اگر بلژیک یکی از بهترین تیم‌های جام جهانی بود، ستاره این تیم بدون شک شماره 10 آنها یعنی ادن هازارد بوده است که این روزا صحبت از پیوستنش به رئال مادرید و جانشینی رونالدو است. هازارد به قدری خوب بود که او را لایق عنوان بهترین بازیکن جام هم می‌دانند.

 

مهاجمین:

کاوانی (اروگوئه)

اروگوئه خیلی زودتر از انچه حقش بود از دور رقابت‌ها کنار رفت ولی کاوانی نشان داد به قدری مهاجم خوبی هست که جایگاهش در تیم منتخب به خطر نیافتد. عملکرد درخشان کاوانی خصوصا در بازی با پرتغال او را تبدیل به یکی از بهترین‌های جام کرد.

 

هری کین (انگلیس)

خیلی‌ها عقیده دارند نقش پررنگ ضربات پنالتی در آقای گلی کین و خاموش بودن او در دیدارهای پایانی دلیل محکمی بر این موضوع است که کین نه شایسته کفش طلا بود و نه حضور در تیم منتخب ولی حضور انگلیس در جمع 4 تیم پایانی بدون هری کین غیر ممکن بود و آقای گلی جام جهانی دلیل کمی برای حضور در بین 11 بازیکن برتر نیست.

 

سایرین:

مونیر، کمپانی و لوکاکو از بلژیک، ام‌باپه، کانته، اومتیتی و لوریس از فرانسه، راکیتیچ از کرواسی، پیکفورد از انگلیس، کوتینیو از برزیل، یری مینا از کلمبیا، رونالدو از پرتغال و چریشف از روسیه هم می‌توانستند بخشی از این تیم باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین