|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
کد خبر: ۲۲۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱
چک جبران خسارت این حادثه که گفته می شود بزرگترین خسارت پرداختی صنعت بیمه در خراسان جنوبی بوده است، به مبلغ 31 میلیارد و 68 میلیون ریال در جلسه ای توسط مدیرکل بیمه ایران خراسان جنوبی تقدیم مدیرعامل شرکت زغالسنگ شد .
     بیمه ایران زیان 31 میلیارد ریالی  آتش سوزی کارخانه زغالشویی در طبس را جبران کرد.

    به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، چک جبران خسارت این حادثه که گفته می شود بزرگترین خسارت پرداختی صنعت بیمه در خراسان جنوبی بوده است، به مبلغ  31 میلیارد و 68 میلیون ریال در جلسه ای توسط مدیرکل بیمه ایران خراسان جنوبی تقدیم مدیرعامل شرکت زغالسنگ شد .

    بنا به این گزارش، در این جلسه مدیرعامل شرکت زغالسنگ پروده طبس ضمن تشکر ویژه از بیمه ایران به دلیل خدمات خوب و متنوعی که در سراسر کشور به بخش های تولیدی، صنعتی و عموم مردم ارائه می کند، از متمرکز کردن تمامی عملیات بیمه ای این شرکت در بیمه ایران خبر داد. مهندس کریتی ثانی همچنین برای عقد توافقنامه کلی با بیمه ایران اعلام آمادگی کرد.

    در این دیدار مدیرکل بیمه ایران خراسان جنوبی نیز با ابراز خرسندی از اینکه بیمه ایران توانسته در راستای رسالت شرکت خسارت وارده به این سرمایه ملی را جبران کند، افزود: ما همواره در بیمه ایران تلاش می کنیم تا سهم بیمه را در جبران خسارتهای وارد شده به سرمایه ملی افزایش داده و در جهت حمایت از سرمایه های ملی، امنیت اقتصادی و امنیت فکری و روانی جامعه و بخش های اقتصادی کشور اعم از تولیدی و خدماتی و صنعتی حرکت کنیم.

    زارعی اضافه کرد : ما امروز آماده ایم تا با پرداخت سود مشارکت به شرکتهای بزرگ در جهت سهیم شدن آنها  در سود بیمه همراهی کنیم.

    گفتنی است، ساعت پنج صبح 26 مهر 96 بخشی از کارخانه زغالشویی شرکت زغال سنگ پروده طبس دچار آتش سوزی و ساعت شش و سی دقیقه همان روز با همکاری نیروهای امدادی آتش مهارشد. خوشبختانه این حادثه آسیب جانی نداشت .

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین