|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۲۱۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
در دیدار رده بندی بلژیک با ارائه نمایشی برتر انگستان را 2 بر صفر شکست داد و عنوان سومی جام جهانی را از آن خود کرد.
 در دیدار رده بندی بلژیک با ارائه نمایشی برتر انگستان را 2 بر صفر شکست داد و عنوان سومی جام جهانی را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه بین دو تیم بلژیک و انگلیس در حال برگزاری است و گزارش کامل این بازی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

    2    

                     بلژیک                         

  صفر    

                        انگلیس                        

 ورزشگاه: استادیوم سن پترزبورگ

 

اطلاعات بازی

 ▼ ▲ ⚽️ █

 داور: علیرضا فغانی

 ساعت شروع بازی: 22:30

 ترکیب تیم ملی بلژیک

 ترکیب تیم ملی انگلیس

1

کورتوآ

23

پیکفورد

4

کامپانی

6

مگوایر (  77)

3

آلدرورلد

21

دیر

13

فرتونگن

2

تیریپر

2

ویتسل

3

استونز (  52)

11

تیلمانس (▼78)

7

لوفتوس چیک (▼84)

19

چادلی (▼39)

10

استرلینگ (▼46)

7

دبروین

18

رز (▼46)

6

هازارد (⚽️82)

4

دلف

17

لوکاکو (▼60)

9

کین

22

میونیر (⚽️4)

17

جونز

       سرمربی: ماریو فرناندز          

 سرمربی: زلاتکو دالیچ

   

 توماس فرمایلن (▲39)

 

 مارکوس راشفورد  (▲46)

   

 دریس مرتنس (▲60)    جسی لینگارد  (▲46)

 

 موسی دمبله (▲78)

 

 دله آلی (▲84)

دقایق حساس، حواشی و گزارش بازی در ادامه می‌آید:

بلژیک 2 - انگلیس صفر / ادن هازارد (84): ضد حمله های پرتعداد بلژیک بالاخره نتیجه داد. پاس دیدنی دبروین برای هازارد این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد تا شماره 10 بلژیک با ضربه ای دقیق دروازه انگستان را برای بار دوم باز کند.

دقیقه 74: باز هم انگلیس روی ضربات آزاد خطرساز ظاهر شد و این بار هم ارسال تریپیر و ضربه سر مگوایر با فاصله کمی از دروازه بلژیک راهی اوت شد.

دقیقه 71: آلدرورلد ناجی دروازه بلژیک شد و توپ را از روی خط برگشت داد. اریک دایر که با پاس راشفور در موقعیت تک به تک قرار گرفت با ضربه ای چپ توپ را از روی دست های کورتوا عبور داد اما در آخرین لحظه آلدرورلد مانع از باز شدن دروازه بلژیک شد.

دقیقه 69: شوت زمینی دایر در حالیکه به نظر می رسید در چارچوب نبود توسط کورتوا درازکش مهار شد.

دقیقه 61: تکل فوق العاده دلف نگذاشت مونیه برای دومین بار دروازه انگلستان را باز کند و پاس هازارد را از جلوی پاهای مونیه به کرنر فرستاد.

دقیقه 56: پاس در عمق دبروین می توانست لوکاکو را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما خروج به موقع پیکفورد مانع از رسیدن توپ به این بازیکن شد.

دقیقه 55: پرتاب بلند تیریپر در گوشه محوطه جریمه به لینگارد رسید و او هم بدون معطلی شوتش را به سمت دروازه زد اما ضربه خطرناک او در چارچوب نبود.

دقیقه 51: ارسال تیریپر به روی دروازه بلژیک را را فرتونگن قبل از رسیدن به مهاجمان انگلستان از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 36: شوت شاذلی روی ارسال کوتاه کرنر در میانه راه با ضربه برگردان  آلدروایرلد همراه شد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: تکل جان استونز دروازه انگلیس را نجات داد و نگذاشت شوتی که هازارد از داخل محوطه جریمه زد دروازه این تیم را تهدید کند.

دقیقه 24: توپ بلندی که به روی دروازه بلژیک آمد پشت مدافعان این تیم نصیب استرلینگ شد و او هم با پاس در عرض کین را در موقعیت گلزنی قرار داد اما شوت کین به شکل خطرناکی از کنار تیر عمودی عبور کرد.

دقیقه 20: انگلیس کمی جلو کشیده و توسط لوفتوس چیک و مگوایر دو موقعیت نصفه و نیمه را حلق کرد که به ترتیب کامپانی و کورتوآ این دو موقعیت را خنثی کردند.

دقیقه 15: بازی همچنان با یک گل به سود زردپوشان در جریان است. علیرضا فغانی و کمک هایش هم فعلا عملکرد قابل قبولی داشتند و داور ایرانی نزدیک به صحنه ها بوده است.

دقیقه 8: بلژیک نبض بازی را در اختیار دارد و از به هم ریختگی انگلیسی ها نهایت استفاده را می برد. دبروین می توانست گل دوم را بزند اما بغل پای او بعد از بلوکه شدن توسط بازیکن انگلیس توسط پیکفورد به خوبی برگشت داده شد.

بلژیک یک- انگلیس صفر / توماس میونیر (4): توماس میونیر موفق شد در داخل محوطه جریمه گل اول تیمش را به ثمر برساند و توپ را از بین پاهای پیکفورد وارد دروازه کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین