|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۲۲۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان از دستگیری سارق تخریبگر پست‌های برق در جنوب تهران خبر داد.
 رئیس کلانتری ۱۶۸ سیزده آبان از دستگیری سارق تخریبگر پست‌های برق در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرگرد محمود حق پرست در تشریح جزئیات این خبر گفت: با شکایت نماینده اداره برق منطقه در خصوص تخریب و سرقت از پست‌های اداره برق این محدوده، تیمی از مأموران وارد عمل شده و تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی با اشاره به تحقیقات مأموران گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخصات و چهره فرضی سارقی که نیمه شب‌ها ضمن تخریب پست های برق، اقدام به سرقت میل گردهای آن کرده بود، به دست آمده و ماموران به تعقیب و مراقبت سوژه های مورد نظر پرداختند.

رییس کلانتری 168 سیزده آبان با بیان اینکه این اقدامات ادامه داشت تا این که بامداد روز گذشته ماموران کلانتری در حین گشت زنی، این سارق را در حال تخریب یک پست برق در خیابان شهید رجایی مشاهده کردند، تصریح کرد: ماموران بلافاصله اقدام به دستگیری و انتقال این فرد به کلانتری کردند.

حق‌پرست با اشاره به انجام بازجویی از متهم افزود: این فرد در بازجویی های انجام شده به سرقت های متعدد از پست های برق در این محدوده اعتراف کرد و در بازرسی از وسایل همراهش نیز تعدادی میل گرد بریده شده و یک قیچی آهن‌بر بزرگ کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه اقدامات این فرد در مواردی سبب قطعی جریان برق در این محدوده شده بود، تصریح کرد: با تکمیل پرونده، متهم با شکایت نماینده قانونی اداره برق منطقه به دادسرا منتقل شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین