کد خبر: ۲۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
سرمربی بوروسیا دورتمند از پیروزی در سوپر جام آلمان و بالا بردن جام قهرمانی خوشحال است. او می گوید تیمش شایسته قهرمانی و شکست بایرن بود.
بوروسیا دورتموند با پیروزی دو بر صفر برابر بایرن مونیخ قهرمان سوپر جام آلمان شد تا شاگردان گواردیولا نخستین جام این فصل را از دست دهند.

یورگن کلوپ سرمربی جوان و موفق دورتموند در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته این پیروزی ارزشمند بودیم. پیش از آغاز این دیدار آرزو می کردیم که این جام به ما برسد و خوشبختانه به این آرزوی خود هم رسیدیم. بازی خوب و حساب شده ای را به نمایش گذاشتیم. از همه لحاظ خوب بودیم و نشان دادیم که آماده فصل جدید هستیم.

او ادامه داد: در دفاع بسیار خوب ظاهر شدیم. تمام بازیکنان تیم نمایش خوبی داشتند. نباید با وجود این شکست از بایرن مونیخ غافل باشیم. بازیکنان این تیم هم نمایش خوبی داشتند. شاگردان گواردیولا در تمام طول مسابقه جنگیدند و حریف بسیار سختی برای ما بودند. نباید از ارزش های این تیم کم کرد. به بازیکنانم گفتم که باید شکست سنگین برابر لیورپول را جبران کنیم و تنها به پیروزی در این دیدار فکر کنیم. اینگونه هم شد و با تمرکز بالایی که داشتیم برابر حریف خود به پیروزی رسیدیم.

کلوپ افزود: هر دو تیم فقط به پیروزی فکر می کردند و اصلا در اندیشه بازی دفاعی نبودند. مدافعان دورتموند شب خوبی را پشت سر گذاشتند. طبیعی است که در آستانه آغاز فصل جدید بازیکنان خسته و ناآماده به نظر برسند اما ما نشان دادیم که آمادگی خوب داریم و می توانیم فصل خوبی را آغاز کنیم.

سرمربی جوان دورتموند در پایان سخنان خود گفت: از اینکه چنین آغاز خوبی داشتیم خوشحالیم. امیدوارم که در همه مسابقات با این قدرت ظاهر شویم. در کل شایسته پیروزی بودیم. دورتموند با شکست بایرن مونیخ قهرمان سوپر جام آلمان شد و من بر این باورم که این جام را با شایستگی به دست آورد. خوشحالم که قهرمانی در این جام را به دست آوردیم. امیدوارم که با شروع فصل جدید هم بازیهای خوبی را به نمایش گذاریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین