|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۲
کد خبر: ۲۲۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
روز سه شنبه، مقام های آمریکایی گفتند که تظاهرات ممکن است در لندن بیشتر باشد علی رغم اینکه ترامپ قرار است مدت کوتاهی در پایتخت انگلستان بماند.
 سفارت آمریکا به شهروندان این کشور در انگلستان هشدار داده تا در جریان سفر رئیس جمهوری ایالات متحده به لندن هشیار باشند و کمتر در تجمعات حضور داشته باشند.

 به نوشته روزنامه گاردین، این هشدار از سوی سفارت آمریکا در انگلستان در حالی منتشر شده که در بیانیه سفارت آمده تظاهرات علیه حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در لندن ممکن است به خشونت کشیده شود و به همین دلیل از شهروندان آمریکایی خواسته شده تا از حضور در تجمعات امتناع کنند.

روز سه شنبه، مقام های آمریکایی گفتند که تظاهرات ممکن است در لندن بیشتر باشد علی رغم اینکه ترامپ قرار است مدت کوتاهی در پایتخت انگلستان بماند.

سفارت آمریکا در لندن هشدار داده است: اگر به صورت غیرمنتظره گرفتار تجمعاتی شُدید که ممکن است به خشونت کشیده شود، احتیاط کنید.

این هشدار همزمان با آن منتشر شده که پلیس انگلیس برای سفر ترامپ به این کشور بسیج شده است.

افسران پلیس در سراسر کشور انگلستان حضور خواهند داشت تا از رئیس جمهوری آمریکا حفاظت کنند.

قرار است روز پنجشنبه تظاهراتی در آکسفوردشایر و در نزدیکی کاخ بلنهایم برگزار شود؛ محلی که رئیس جمهوری آمریکا در آنجا حضور خواهد داشت. همچنین در لندن که محل سفارت آمریکاست نیز قرار است تجمع اعتراضی دیگری صورت گیرد. در بریستول، نیوکاسل، لیدز، کمبریج و کاردیف نیز تظاهرات دیگری پنجشنبه عصر برگزار می شود.

روز شنبه نیز تظاهراتی قرار است در مقابل زمین‌های گلف اسکاتلندی رئیس جمهوری آمریکا برگزار شود و در همان روز یک تظاهرات دیگر در پارلمان اسکاتلند در ادینبرا به راه می‌افتد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین