|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۳۸
کد خبر: ۲۲۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
اجرای نمایشی با حضور بهنوش بختیاری و سام درخشانی در کانادا و نمایش فیلم «به وقت خماری» به کارگردانی محمد حسین لطیفی در پاریس از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
 بهنوش بختیاری و سام درخشانی (به ترتیب حروف الفبا) در نمایش «شبکاری» بازی می کنند.

به گزارش روابط عمومی نمایش، «شبکاری» نوشته رسول کاهانی به کارگردانی و طراحی صحرا فتحی و تهیه کنندگی محمد قدس شهریورماه در کانادا به روی صحنه می رود.

این نمایش محصول کمپانی‌ «دیار» است که با همکاری «پاسیفیک یونایتد پروداکشنز»، «مرکز فرهنگی فینیکس» و «رسانه هدهد» در کشور کانادا به روی صحنه می رود .ایلیا شمس به عنوان مدیر روابط عمومی و تبلیغات (تئاتربازها)با این کمپانی همکاری می کند.

نمایش «شبکاری» به ترتیب در روزهای 8، 14 و 16 سپتامبر (17، 23 و 25 شهریور) در شهرهای ونکوور، مونترال و تورنتو به روی صحنه می رود.

اولین نمایش جهانی «به وقت خماری» در پاریس

فیلم سینمایی «به وقت خماری» با حضور کارگردان و دو بازیگر اصلی‌اش بزودی در پاریس به نمایش درمی‌آید.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «به وقت خماری» که هم‌اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است، در اولین حضور جهانی خود در تاریخ ۲۰ ژوئیه (۲۹ تیرماه) با حضور محمدحسین لطیفی کارگردان و رعنا آزادی‌ور و پوریا پورسرخ دو بازیگر اصلی این فیلم در پاریس روی پرده خواهد رفت.

ساخته جدید لطیفی پس از اکران در پاریس قرار است در دیگر شهرهای اروپا، آمریکا و کانادا هم به نمایش درآید.

به گفته جمال گلی تهیه‌کننده «به وقت خماری»، این فیلم بزودی در ۳۰۰ سالن کشورهای روسیه و ترکیه نیز با دوبله روسی و ترکی اکران خواهد شد. در حال حاضر مراحل دوبله فیلم به دو زبان‌ روسی و ترکی در حال انجام و آماده‌سازی است.

«به وقت خماری» یک کمدی - اجتماعی است و پخش آن برعهده موسسه رسانه فیلمسازان (حبیب اسماعیلی) قرار دارد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین